İlişik bir not..

Bol disiplin kurulunda geçen bir gün..
Kurallar insanlara göremi uyarlanır insanlar kurallara göremi ? Çözebilmiş değilim..
Sinirlide değilim.. İyi ki yaptım..
Bir daha olsa bir daha yaparım..
Sorun yok..
Kıskançlık krizlerim hat safada bu günlerde..
Neyi ve kimi kıskanıyorum.. neye göre..
Anlamsız ve manasız.. Biliyorum saçmalık (!) olduklarını ama yinede..
Devam devam !
Kendim olabilmeyi öyle çok özledim ki..
Dokunmayın bana..
Kendim olana denk..

Son olarak..
Carbon'a ithafen;
Aşk'ın tanımını yapmışsın ya uzun uzun..
Gerek yok..
Aşk sadakattir..


1,90'lık yavruşumu seviyorum...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Kendini elemi veriyorsun... Bu bence çok işe yarar mesela dsiplinin olduğu kuruluştan atılmana.... yazık!!!

silentvocal dedi ki...

Sanane be ..
Bak kimin yaptığı ortaya çıktı..
Hadi utan attığın iftiradan..
İnsanmısın ki sen utanacaksın ?
Adam olsan böyle blog köşelerine yorum yazmazdın yada benim için bi blog açıp salak salak şeyler yazmazdın..
Ama iyi oluyor hafta sonalrı geç kalkıp snein yazıalrını okuyup bol bol gülüyorum..
Sana ne diycem biliyomusun ?
Hiç bişey yavrum..
Umrumda bile değilsin..
Ama unutma..
Hesaplaşıcaz..
Unutma cem..

Bunu benden daha iyi biliyorsun ki..

HER ZAMAN İNTİKAMLARIM ÇOK ACI OLMUŞTUR..
BUDA CANINI FAZLASIYLA ACITACAK..

Bir daha yorum yapmazsan sevinirim..
İstemiyorum senin ve snein gibilerinin buraya yazı yazmasına..
ama gurusuz olduğun için adım gibi biliyorum ki bol iftiralı bir yorum yazcaksın hiç süphem yok..

Nereliydin kuzum sen ??

Adsız dedi ki...

ya bırak cnm sende karşındakini adam yerine koyup ona karşılık veriyorsun :) insan olsa iftira atmazdı.allah korkusuda yok heralde...