Alıntı..


.' O ' O hakkinda sayfalarca yazbilirim. Hepimizin bi "O" su var.O dediğimiz,
en dogrusu
en güzeli
en sevdiğimiz
en güvendiğimiz
bazen en şirini
en özlediğimiz....
ve her zaman hep "en" olanıdır "O"

Birisnin o olduğunu nerden anlarsin???
Birincisi,Bir şeyler farkli olmalı.
eğer daha once de farklılarını mı gördün?
Farklidan daha farklı! En olanı =)
Seni daha fazla mutlu etmesi mi gerekir?
O dedigin kişi seni en cok mutlu edecek,her zaman en mutlu edecek kişi midir???
Seni mutlu etmeden o kadar, gerçekten "O" olabilir mi?
Belki olabilir? yada...ne bileyim.gerçekten kafam karışık..
Nerden anlarsin ki o oldugunu?
Hepsinden daha fazla mı güvenirsin ona?
Daha mı farklıdır hepsinden?
Daha mı mutlu eder? Ne vardır onda???
Yoksa...

"O" sadece o mudur????.. hı??
Sanırım sorulabilecek en güç soruyu sordum hayatta ki..
Bir de içinden kendi kendime cikmaya calismam yok mu?..
Her seferinde böyle oluyor.
Belki beceririm... Ama "O" olmadan becerebilirmiyim?? onu da bilmiyorum ya ..

Peki ya ben?
Ben gercekten o'ysam???
Geri gelirmi? Ben "o"muyum? "O"muyum?? Ya da değilsem bile?

NEYİM BEN!

of..
sadece..seni ozledim..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

peki ya özlemek...
neyi özlemek...
neden özleriz...
bişeylerin farkına varıncamı???

Adsız dedi ki...

yada ben söyleyeyim sadece açlıktır özlemek...
yemeğin olduğunda özlemezsin...
kimi zamanda oruç tutarsın özlemek için ...
kendi isteğinle aç kalırsın...
birgün pes edersin ve orucu bozarsın...

Adsız dedi ki...

hatta bakarsın 'o' bumu diye ama ne 'o' layıktır 'o' olmaya ne de 'o' ...



uğruma oruçlar tutulmasını isterim ama ben 'o' değilim...

Adsız dedi ki...

sessizlik istiyorum,acımasız çığlıklarla dolmuş sessizlikler.. dinlenmemiş,önem verilmemiş sözlerimi gerii stiyorum.. özgürlüğümü istiyorum!

ben o-nu istiyorum.....

saygılar......

Adsız dedi ki...

o benm evet evet o benm varlığımı belki geç öğrendiğim o benim

Adsız dedi ki...

perhaps


saygılar....



eskileri analım birazda:)