Bir sinek cenazesi..


Kendi kombinasyonlarımda 3-5 rotası çiziyorum..
Bir yudum daha içersem biliyorum düşeceğim ışıkların altına..
parmak uçlarımda üşüyen bir kelebek var benden çok uzakta.
Gülümsüyorum sana,bana,onlara..
Tanımadığım kişilerin yazılarını okuyorum evde tek kalınca..
Daha önce hiç görmediğim bir filmi izliyorum..
Eski mesajlarımı okuyorum silmeye kıyamadığım, ne çok kişi tanıyormuşum meğer herkese anlattığım..
Şimdi isimleri neydi..
kaçıncı aşık olduğumdu en son terk ettiğim adam..
Kaçıncı sevgili bu yeniden sevmeye kıyamadığım..
Korkma ben iyiyim..
Koca dolabın içinde asılı tek ceket gibiyim..
Ceplerinde eski oynadığım oyunlar..
Eski bilindik çıkarlar..

çalan şarkı pilot speed'e ait..
Birde kendi yazdığım var tabi..

Denizden yeni çıkarmışlar yağmurun ölüsünü..
mevsimlerden napalım,günlerden ilk bahar..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

denizden yeni çıkarmışlar yağmurun ölüsünü...
Yada koca bir dolapta asılı bir ceket gibiyim..
Uykusuzlara masallar gibi..
saol..

Adsız dedi ki...

bir fıçiiçtim inan bişey olmuyor hala eskisi gibi hala çekilmez biriyim

sadece yanlız kalma yalnız kaldıgında kaybolursun ama eskiyede bakma eski sana dönmedikçe ...

saygılar.....

Adsız dedi ki...

Guzu..
Ellerine sağlık,düşüncene sağlık..

Adsız dedi ki...

hayat...
yalnızlığı yaşamaya değer dakikalar...
huzur...
en istenilen yalnızlık isteği...