Bu Gün..



Parmak uçlarımda bir üşüme,dağıtıyorum tüm odaya..
Aklımda dünden,bugünden kalma hikayeler ..
Derin bir huzur ve neşe içimi kaplıyor istemeden de olsa her nefes alışımda hissedebiliyorum..
Bu gün yeni gruplar keşfettim,yeni filmler izledim,yeni sayfalar bitirdim.
Kocaman bir bardak dolusu portakal suyu içtim,duş aldım kendime geldim..
Ve yeniden yola çıktım..
Otobüsler,insanlar,taksiler..
Verilen tüm sözleri unuttum bu gün.. Yarına dair olan tüm planlarımı sildim yerine kendimle birlikte koca bir gün ayarladım..
Çok güldüm,az sustum bu gün..
Dün bir kaç dostla kavga ettim oluruna bıraktım her şeyi.. Koşmadım aksine durdum..
Aynada kendime baktım..
Saçlarıma hiç bir şey yapmadım dağınık ve eğretiydiler hoşuma gittim ve herşeyi yeniden gözden geçirdim..
Odi'yi andım bugün keşfettiğim grupları dinlerken oda sever eminim..
Tek,tek özür diledim içimden tüm sevdiğim adamlardan,yarı yolda bıraktığım insanlardan.. Gülümseyerek vedalaştım prens ve prensesle ..
Kırılan gitarımı inceledim.. Çok şey paylaşmıştık birlikte ve çok kızmıştım kimi zaman doğru yere basamadığım anlarda ona.. Onunlada öyle vedalaşmış bulundum..
Artık güneşin doğuşuna pek kalmadı sanırım..
Bekleyemeyecek kadar uykuluyum kim bilir belki yazın yeniden beklerim tüm canlılığımla..
Bu gün bitti..

D.N..
Playstimde i dont wanna know çalıyor.. NFG..
Ve duvarımda ki yazıma karşılık tüm ailenin seferber olup kenarına yazdığa cevaba kahkahalar eşliğinde bakıyorum..

'Ben Nasıl Bu Kadar Kötü Bir İnsan Oldum .. '
El-cevap.. ' Arpan Fazla Geldide Ondan '


Üzgünüm can..
Üzdün..
Bak gerçekten kırıldım artık..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Oh bee içim açıldı guzuuu
Resimde süpermiş :)
Yazı için eline yüreğine sağlık bak nasılda yakaladım yazr yazmaz :))

Adsız dedi ki...

okuyunca insanın içi açılıyor ve özür dilemek güzel birşey olsa gerek küçüq hanım

Adsız dedi ki...

sen hala tertemiz birisin...

buna canı gönülden inanıyorum...

hayattan kirlensende...

gönülden temizsin...

silentvocal dedi ki...

Sağol ama pek çıkartamadım :)

Adsız dedi ki...

kişi değil...

yazılan yazılar önemli...

Adsız dedi ki...

5 kilo arpa hediyem olsunda sen böylee kal:D

saygılar...

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

sen burayı boşladın mı...yazsana yeniden...

şiirler dedi ki...

yazana ne denl, faydalı bilinmez tabi ama okuyan için hoş bir yazı.

silentvocal dedi ki...

:)
Sağol merdümgiriz senin şiirlerin kadar değil ama idare edelim :)
Yalnızlık okulu...
Yazmak içimden gelmiyor bazen hatta okumak bile :)
Ama işte ne bileyim bazen çok bunaldığımda..
Stres atmak için belkide :)