Ütopya..



Yavaş yavaş ritmler artıyor..
Sessizlikte yankılanıyor tüm hisler..
Sana bilmediklerimi anlatıyorum,bana bilmediğin cevaplar veriyorsun..
Huysuzlaşıyorum artan ritmlerde..
Çok tanıdık bir şarkı bu sadece biraz parçalanmış hissiyatı veriyor geçmişime..
Tanıdık insanlar görüyorum çevremde,bir o kadar da yabancılaşmışız birbirmize.
Tozlu raflara kaldırdığın bir hayal gibi, kabus oluveriyorum uykusuzluklarımda..
Birde kendime..
Kalemi çeviriyorum durmadan bir türlü bulamadığım cevaplarla dolu olan kağıtlarda,kalemin ucu kırılıyor cevabı bulunca çizemiyorum üstünü tam bitirecekken..
Bir de yanmayan çakmağım..

Siyah-beyaz resimlerde alevin rengi gözükmez mi ?

Not..
Masalların da bir geçmişi vardır..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Canlan haydi yaz geldi

Adsız dedi ki...

En son yazında söyle bana sebepsiz yazmışsın ya bademin şarkısındada diyor ya hatta yorumda yazdım altına..
neler yaptın benay neler geçiyor aklından neleri harcıyorsun bir çok hiç uğruna kaç adam sevip terk ediyorsun aralıksız ?
Kaç kişiye dek geliyor şeytanlığın ?
Güzelliğinle cezbedip sonra kaç kişiyi yarı yolda bırakıyorsun yada..
Özelsin..
Can yakıyor ağlatıyorsun..
Üzüyorsun..
Sonrada bir şeylere sende üzülüp yazıyorsun..
ama iykide yazıyorsun güzel yazıyorsun ellerine yüreğine sağlık..
Düşün sadece..
Yalnızmısın sende sensiz gecelerde?