Dur! Hazırmıyım.. Bilmiyorum..



Yorgunum..
Ne konuşuyorum nede gülümsüyorum bu aralar..
Ne yapıyorumda yoruluyorum bilmiyorum.. Yorgunum..
Çok okuyorum,bazen uyuyorum bazen ise..
Hazır hissetmiyorum kendimi hiç bir şey için..
Aslında hiç hissetmedim.. İlk flörtümde,ilk öpüşmemde,ilk sınavımda,ilk ailemden uzakta kalışımda..
Kendimi hiç hazır hissetmemiştim.. Ve hala hazır değilim bir şeylere, Aslında hiç bir şeye...
Yürüyorum hızlı,hızlı adımlarla.. Etrafıma bakmıyorum dikkat etmiyorum.. Hissetmiyorum..
Otobüse binip başımı cama yaslayıp öylece düşünüyorum.. Ne düşünüyorum? bilmiyorum..
Bir tuhafım bu günlerde..
Prangalar eskitiyorum ruhumda kepenkleri indiriyorum güneşe karşı.
Yaşanmış hayatlardan kesitler alıp üstüme giyiyorum olmuyor hiç biri kendim gibi..
Bir aldatmadır sarıyor tüm benliğimi.. Ne anlatabiliyorum,ne yaptıklarımdan eminim bu günlerde..
Aramam gereken öyle çok insanlar varki,belki bir iki sohbet..
Aramıyorum kimseyi,arayasımda yokki.. Özensiz cümleler seçiyorum zaten sırf kırıcı olmak adına belki de bu yüzden aramıyorum..
Beklediğim bir mail var.. Günlerdir..
Bekliyorum sessizce,bazen hiç merak etmiyormuş gibi bakıyorum gelmediğini görünce bozuntuya vermeyip kapatıyorum sanki hiç bakmamışım gibi..
Telefonum çalıyor açmıyorum.. Oysa çok sevilen bir dost arıyor..
Yalnız değilim görebiliyorum ama iki kişilik bir bedende değilim..
Bu yüzden uzağım sanırım son zamanlarda herkesden..
Dostlar anlatıyor, tebessümle bakıyorum yüzlerine sadece dinlemediğim belli olmasın diye..
Kendimi ve bir kaç eski şeyi alıp uzaklaşmak istiyorum anlamsız asfaltta diz çürütmek gülümsemek güneşi parmak uçlarımda çevirmek..
Hazır hissetmiyorum..
Playstimde bir şarkı çalıyor.. Gülümseyerek tarif ediyor ruhumu..
Gülümsemeden eşlik ediyorum kendimin bile duyamayacağı bir şekilde..
Ne yaptım biliyormusun..
Daha çok şarkı söyledim..
Sigaraya yeniden başladım,alış veriş yaptım gereksiz..

D.N:
Amcamı gördüm otobüste..
Tanınmayacak gibi değildi.. Şıktı,takım elbiseliydi..
Cama yasladım başımı gözlerimi kapadım.Oda görmedi zaten beni.
Aslında gidip omzuna vurup ' dostum naber yaaa ' demek geldi hep yaptığımız gibi.. Ama olmadı işte..
Yorgundum.. Alışılmadık bir yorgunluktu bu,
ve ben buna kendimi hazır hissetmiyordum..

ve en son olarak..
UNUTMADIĞIM ESKİ DOSTUMUN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN..
24,04

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hazırlıksız yakalanan herşey güzeldir. Herşeyde bir sonuç, bir neden aramamak gerekir. Hayatı süprizleriyle yaşamak lazım -ki sevinelim. Hayat süpriz ise her anı bize hediyedir. İnsan hediyelerle mutludur. Bazen ufacık birşeyde bile insan mutlu olabiliyor. Bazen ummadığımız taşlar başımızı yarabiliyor.

Hazıra dağ dayanmaz. Hazırlanma evden makyaj yapmadan çık, cüzdanını paranı unut. Çaresizlik süprizini yaşa karşılaşacağın yeni yollar sana yeni birşey öğretir. Yürürken düşünmeyi düşünürken birşeyleri analiz etmeyi öğrenirsin.. Sevgilin hakkında ki düşüncelerini de hazırlama bırak herşeyi akışına seni özünde seven adama elini uzat o da süprizlerle dolu onun her anı sana hediye olacaktır. Dost dediğine acaba deme dostlar acabalarla büyümezler onlar sana en güzel hediyedir. Onları için hazırlık yapmana gerek yok onlar senin yüzünde ki gülücüğün doğallığını seviyorlar çünkü.

Unutma ki herşey aslın da güzeldir ve o güzellik görmek istediğin kadardır. Gözlerini kapatıp otobüsün camına kapattığın gözlerinin içine sakladığın düşüncelerin bir süpriz değil kaçıştır. Senin en güzel süprizin vereceğin yeni mutluluklardır.

Yürüdüğün yol çamurlu olabilir iddaa edebilirmisin ki çamurlu yolun insana zarar verdiğini edemezsin sadece elbiseni, ayakkabını kirletir. Ya içini

Asla!

Gün gelir güzel bir yolda da yürüyeceksin. Ayakkabıların tozsun, çamursun olacak. Eğer hala içini temiz tutabildiysen gerçekten sen iyi birisindir.

Bilmediğin, anlamdığın sözlerin arkasına sığınığ gizem yaratma. Seni sen yapan şey saflığındır. Rakıyı suyla içersen gerçek tadını biraz olsun sindirip ağzında hafif bir tad bırakır ama en kral içkiciler rakısını sek içer. Gerçeklerin tadına varmak için...

Senin gerçeklerin de acı olabilir. Senin çevrendikiler arasında muhakkak seni de rakı gibi sek içmek ister çünkü onlar Kral insanlardır. Kralcıklar değildir.

Bir mum ışığı ile etrafı aydınlatmak zordur elbet ama ışığa dokunabilirsin...

Dokun...

### play list: ROTC ##