İnsomniac..


Soğuk terler aktı, parmak uçlarıma yükseldiğimde omuriliğimden omuzlarıma..
Ve bir hüzün titretti içimi top potada dönerken..
Saniyeler sustu..
Mp3 cebimden yere düştü.. O düşüşünde ki tok sesi duyabilirdin..
Terk edilmiş bir rüya gibiydi..
Tanrının unuttuğu bir zaman diliminde..
Parmaklarım göğe erdi..
Islak,nemli bir file ve hala çalan şarkı eşliğinde..



İnsomniac..

Ve hala en sevdiğim çiçekleri kimse bilmiyor..
Sende dahil olmak üzere..
Parmaklarımı geçiyorsunuz,
Uzaktan izlemeyi tercih ederken..
ve ben parmaklarımı avuçlarıma kapatıyorum..
Her geçen saniye bir parmak daha..

Çıkarken mumun alevini üfle..
Yalnız kalmak istiyorum..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çizimlerinin ve hüznün ardında saklanmaya devam edersen gerçekten çok şey kaçıracaksın

çunku gerçek su ki

korkulacak hiç bir şey yok

karşındaki sadece hayat...

come onnnnnnnnn....

saygılar...

silentvocal dedi ki...

Ben ne çizimlerimin arkasına nede hüznün arkasına saklanıyorum..
Ben zaten çizemem..
Ben hüzünde yaratamam..
gerçek şu ki..
İyiyim..
Ve gerçek şu ki..
Yalnızlığımı hiç hissetmediğim kadar hissederek seviyorum..
Ve,ve,ve gerçek şu ki,
tek başıma uyumayı seviyorum..

Adsız dedi ki...

sen cok iyi bi cizimcisin ve cok iyi bi yazarsın vede saklamıyorsun bunları benden farklısın

bir yar sevdim vurdu sırtımdan aşk bana ağlar

saygılar...

Adsız dedi ki...

ve bu arada inan bana yanlız uyuyacak zamanında gelecek ama su yedek kulubesinde oturma orta okuldan beridir yedek kulubesinde otumayı sevmem ve nefret ederim ve acırım sen iyiyi hakediyorsun


tek başına uyumayı degil............

saygılar...