hüp!

herşey öyle böyle değil bak olacağına varıyor hepsi
ne kadar sıkı tutarsan tut bir yerden sonra kopuyor bak ipi
sende uzun uzun masallar dinlerken kapat gözlerini
rüyalara dalarken anlarsın belki sende beni

O gün hapşurduğumda arkamdan çok yaşa diyince sen
Keşke hep beraber diyebilseydim diye geçirdim içimden
Ama bugün hasta olmama rağmen gelipte göremeyince seni
Nasıl üzüldüm anlatamam bak derslere vurdum kendimi

Bir çakmak istemenle başlamasına rağmen senin hikayen
Öyle sardı ki bu hikaye uyuyamam hiç dinlemeden
Gözlerin bende kalsın hep diye sızlanırken
Birde baktım ki yanıbaşımda sen bu rüya olmalı gerçekten

p.s;
Ben bu şarkıyı yazıpta gözlerinin içine baka baka çalar söylerim de sen etkilenmezmisin, öyle tatlı tatlı gülmezmisin yerim ya

1 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Kingsin ya sen :D