Ama var ..

Kar yok,buz yok,yağmur yok..
Soğuk ve hafif titremeler var olsun diyip geçiyoruz efem..
Yağacak tekrar nasıl olsa ufak bir göz kırpma hareketi..
10 dakika sonra yeniden evden palas pantras dershaneye yetişmek için koşarak çıkmama gerek yok..
Babam bırakacak bu yüzden keyfimiz iki kat daha yerinde..
Sabahın köründe her ne kadar kalkıp buz gibi havada abimlerden evime gelsemde şairin dediği gibi '' üşümek her daim nefes alır gibi var olan bir kaygı sokakların tadını çıkar ki gelecekte bu yolları aramayasın haydi bakalım sil baştan.. ''
Beni en azından şikayet etmekten vaz geçiren bir laf neyse ki evimdeyim..
Dün güzeldi,gece güzeldi,sabah güzel.. Umarım evime geldiğimde yeniden aynı cümleyi kurabilirim..
Ama dershanede bir ayrı zevkli geçiyor.. Her ne kadar kişileri sevmesende onların yüzüne gülüp seviyormuş gibi davranmak büyük boyutta bir haz veriyor insana yapanlar bilir bende biliyorum ya nasıl olsa haydi haydi salmak yok yola devam..
Nutkumun tutulduğu anları derste kafamdan tamamen atıp,matematik denen icatla sıkı fıkı olup olayın dozunu kaçırmamız da beni neşelendiren şeyler arasında hatta başlıca..
İnsan anlayınca daha bir hevesleniyor yahu.. Hadi bakalım sonumuz hayırola..
Saat git gide yaklaşıyor eve veda vaktine..
Akşam yeniden soğuk odanın sıcak havasında görüşmek dileği ile..

Silent'ın...

Az kaldı unutuyordum.. Bas'ın telleri hiç olmadığı kadar hoş gözüküyor gözüme ben gelmeden önce makyaj yapıp en güzel kıyafetini giymiş olmalı ki inanılmaz bir arzuya teşvik ediyor beni vaktim yok ama şuan.. Kendini akşama sakla diyip çıkacağım bu odadan geldiğim de gece uzun olacak..

kuhnun beye ve reason'a selamlar..<

Hiç yorum yok: