Geçelim Lütfen..



İnsan birini tavlamak için çok uğraşır mı..
Biz çok uğraştık.. Hatta önce o beni tavlamaya çalıştı baktı ki olabilecek gibi değil..geri çekildi sonra ben..
Sonra ilk görüşme,ilk konuşma,ilk sinema,ilk yemek..
Derken..
Geçenlerde bir ön evlenme teklifi..
Yüzümde tebessümler uyandıran bir teklif..
Cevap ise beklenen bir cevap..
Tabi ki evet değil :)
'' gerçek bir teklife kadar hayır.. ''
Sonra üstüne aşırıdan fazla düşme,fazla düşünme,fazla sevgi..
Her şeyin fazlası zarar azı karar.. Derler.. Doğrudur..
Yaklaşık 3 saat önce kısa metrajlı bir ayrılma aşaması..
Konumu..? Konu: Odunluk..
Sevdiğim adamın yaptığı odunluk..
Neden bu kadar alındım bilmiyorum.. Bu aralar duygusallık diz boyu..
Uzattım uzattıkça sinirlendim ve.. Bingo sanırım ?
Belki de yanlış hamle..
Bir dostun ( Mesigu ) dediği gibi..
''Onu çocuğun gibi düşün.. Anlat.. Sen anlatmazsan kimden öğrenebilir ki.. ''
Bu dost bazen çok haklı çıkıyor :) bazen dememek gerek aslında çoğu zaman öyle..
Sanırım bu sefer alttan alma sırası bende galiba..
Ama öyle kolay pes etmem.. Az çok bilenler biliyor.. Kolayda affedemem..
Ama bu ona zarar veriyorsa en azından şimdilik kenara atabilirim bu konuyu..
Daha sonra iplerini kısaltmak suretiyle tekrar ele alınacaktır bu senaryo..

Playstimde Sting-shape of my heart.. Bazen duygu okşayıcı nitelikte olabilen bir şarkı.. Kadife bir kalbin üstünde duran soğuk metal anahtar gibi..

Seni affetmedim bayım..
Sadece bilmiyorum işte odunsun odunsun,odunsun!!!
ama..
biliyorsun işte..

Hiç yorum yok: