Saving Private..




Dün gece yazdıklarımı okuyup cama doğru ilerleyip dışarı baktığında camdan yansımanı gördün mü hiç..
Ellerimi cama doğru yaslamış sana bakıyordum.. Ben sadece bir yansımaydım saçlarına dokunan,halbu ki sense hakikat ama üzülen sendin gülümseyen ben..
İnsan hayatta öyle çok şeylere üzülür ki her şey üzülmek için bir bahanedir aslında..
İlk sevgilinin seni terk etmesi , ilk grubunun aşk diye tabir ettikleri olaya yenik düşüp dağılması , ilk aldığın kötü not , ilk tatilindeyken yağan yağmur..
Ama bunlar sadece ilktir.. Yerine yeni bir sevgili gelir , yeni bir grup kurulur , kreleri yüksek dersleri seçilir notlar yükseltilir , başka bir tatilde güneşli bir hava yakalanır..
Bunlar sadece bahanedir üzülmek için.. Oysa sen gerçeksin..
Yağmur yağdığında biriken suyun ortasına, üstünün kirlenmesine hiç aldırış etmeden basan,otobüste giderken mp3'ünden çalan şarkıya ellerinle ritm tutarken milletin bakışlarına aldırış etmeyen,sokakta yanımdan geçen sensin..
Aslında herkez sensin bense sadece seni betimlemek,yazıya dökmek için çaba sarf eden bir yansıma..
Dün the insivible ı tekrar izledim.. Tekrar gözlerim doldu tekrar ağladım..
Ve benim için paketinden bir sigara alıp çekmecenin en derin köşesine koyabilirmisin?
Ona ihtiyacım olacak kim bilir yada belki senin benden daha çok..
son olarak :
close my eyes just to look at you,taken by the seamless vision.i close my eyes , ignore the smoke..ignore the smoke :)
Hoşçakal..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayır o bahsettiğin ben değilim . en azından artık değilim ..ben sadece bir küçük yıldızdım zamanında , kendi hayal dünyamı kurmuştum . bi rockstar dım kendi çapımda :) herşeyi mükemmel planlamıştım . lisedeyken posterlerime bakıp "ulan bigün bende sizin gibi olucam görürsünüz!" diye konuşurdum onlarla , hissederdim dalga geçerlerdi , bu beni sinirlendirmez keyiflendirirdi . büyük adam olduğumda onları utandırmış olmanın keyfini düşünürdüm. herşeyi mükemmel kurmuştum. ama sadece kafamda . 5 tane dosttuk biz , istemiştik olmuştu.yapmıştık bütün aksaklıklara rağmen , olmuştu , sevmiştik birlikteydik ve olmuştu. olmamış meğer ..
terkedildin mi sen hiç ? bi aşk acısı değil bu , yada bir dost tarafından alı konulmakta değil.çoğul halden tekil hale geçtinmi sen ? hiç hayal kurdunmu ? hayallerini gerçekleştirmek için hayatını önüne koydunmu ? sevdiğin herşeyi bi kenara bırakıp ona sarılıp uyudunmu ? ben uyudum . dostlarım vardı , dedim ya biz 5 dosttuk .. değilmişiz meğer , olmamış .. hiç hayallerini çalıp kaçtılarmı dost dediklerin ? hiç hayatını yıkıp ardından "hala dostmuyuz?" dedilermi ? sende onlara sarılıp "evet dostuz" diyebildinmi ? ben dedim .. ama biliyomusun , yalan söyledim . bu bir aşkın yıkılışı değil , grubun dağılışı değil , hayallerin yıkılışı.hani derler ya "hayatta en çok acı veren şey hayallerin gerçek olması"dır diye . hayır değil . "gerçekleşen hayallerin birden yıkılması.." ben büyüttüm ellerimle , ben getirdim bugüne , o dost saydıklarım değil . hiçbiri benim kadar istekli değildi.hiçbiri benim kadar çabalamadı , hiçbiri benim kadar çok çalışmadı . ama kendi hayalimden "yetersiz" bulunup kovalandım. ne yapmamı beklerdin ? camda senin hayalini görüp -aslında görmekte denmez seni tanımıyorum,hayalini kurup- sarılsamıydım ? hayır , sana bakıp ağlardım ben yinede . "ah , sende hayalsin nede olsa , birileride çalar gider seni" derdim . bi şarkı var dilime takılan dünden beri , bilirsin belki , eskiden ben söylerdim çalarken rap vokallerini . şimdi onlara itham ediyorum sadece .. "i kept everything inside and even though i tried it all fell apart .what it meant to me will eventually be a memory of a time i tried so hard , and got so far . in the end , it doesn't even matter.i had to fall , to lose it all .in the end , it doesn't even matter"
hayır o bahsettiğin ben değilim ..hiç bi zaman o kadar mükemmel olamadım , sadece oynadım.ben sadece evcil bi penguenim. evet , evcil penguenim ben . saving private yerine bunu tercih ederim :)
sigaranı saklıyorum , dilediğin zaman camıma yansıyıp isteyebilirsin . ama unutma , sana verebiliceğim sadece dumanı olucak kendi hayallerimle üflediğim .. hayallere ne olur bilirsin , bir rüzgar aniden çalar gider onu , yağmurlarla ıslanır , düşer toprağa , çiçekler olur birer birer .

dipnot :verdiğim,sende geçici bende kalıcı rahatsızlık için özür dilerim..

Adsız dedi ki...

:)
Bunları bir çok kez yaşadım durmaksızın defalarca önceki ilk yazılarımdada var hatta imalı anlatmalarım..
Sonuçta hayal senin hayalin yeniden kurabilirsin elbet gitar senin parmaklar senin her şey sana ait..
Boşver herşeye..
Uzan yatağına yeni güne yeni hayallerle başla..
Kimseye muhtaç değilsin bir çok şeyin üstesinden gelebilirsin değilmi?
rahatsızlık vermiyorsun aksine sen yazdıkça benimde bir şeyler yazasım geliyor..
Halbu ki pörp çoktan gitti..
Benimde yakındır gitmem eğer yazacak bir şeylerim olmazsa :)

hoşçakal..

Adsız dedi ki...

hayatını karatabilirim , herşeyi kötü yapabilirim , her elini attığını yıkabilirim , sırf sen hep yaz diye :)
"Desperate and ravenous,
So weak and powerless over you"
herşeyi yeniden yaşamak için çok güçsüzüm . tekrar hayal kurmaya korkuyorum yıkılır diye .. herneyse .. yeni bi gün işte , ben hala aynı acıyla kalkıyorum yatağımdan , üzgünüm ..