Eve dönüş yolu..





Eve dönüş yolunda indiğim otobüsün arkasından onu garip bir mutlulukla izlerken fark ettim..
Ben özgürüm..
Kulağımda mp3ün sesiyle insanlara bakarak garip tebessümlerle yürüyordum işte..
Yağmur karla karışık çevremde adeta arkadaş gibi üstüme üstüme yağsada montuma daha bir sıkı sarıldım..
Kısa metrajlı olan bu hayatın daha güzel anlarıda gelecek mi?
Olsun.. Varsın gelmesin.. Özgürüm ben..
İnadına,inadına su birinkitilerine basarak yürüdüm kotum çamur içindeydi kimin umrunda ki..
Önümde yürüyen çiftin konuşmalarını müziğin sesinden duymasam da hareketlerinden anlayabiliyordum bir ayrılma safasıydı bu..
Önce kızın elleri kaydı çocuğun ellerinden sonra da çocuk ayırdı kaldırımını kıza zıt oranla. Ceplerini karıştırdı bir sigara çıkarttı soğuğa inatla yanmayan çakmağıyla belli ki kavgalıydı..
Kız ona baktı son kez elini kaldırıp hoşçakal der gibiydi çocuk bakmadı..
Kız aşağı yola doğru saptı bu sefer çocuk ona doğru baktı bir şeyler mırıldandı kendi kendine adımlarımı gitmiyordu yukarı doğru yoksa bana mı öyle geliyordu tam anlayamadım..
Göz göze geldik ben dümdüz olan yoluma devam ettim..
Sonrasını bilmiyorum gerimi döndü yoksa ayaklarının gidemediği o yolu inatla çıkma çabasındamıydı..
Hiç bir fikrim yok.. Buz gibi olmuş ellerimi ısıtma çabasındaydım bir taraftanda kimsenin olmadığı o yolda kulağımda ki şarkıya yüksek sesle eşlik ediyordum..
'' tell me.. open your eyes.. ''

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Yoksa o Snow patrol'n şarkısımı ?

Adsız dedi ki...

:) evet..
open your eyes..

Adsız dedi ki...

hmm tamam.. Güzel parça sanki uyuyormuşsun hissini veriyor insana..
hippi kıza veda demişsin bir yazında sakın yazmayı bırakma olurmu biz çok alıştık sana !