Kurbağacık..


yaklaşık 3 saat önce kendi kendime konuştuklarımı hatıralyıp şuan deli gibi gülüyorum.. Garip kızım yahu.. İnsan hiç kendisiyle diyolog kurabilirmi? Kuramaz.. demeyin.. işte ben yapmaktayım hemde tam uyumak üzereyken..
Yatağa yatıp kendi kendime;
- Uyumayacağım,gözlerimi dinlendiricem biraz.. ( aradan 10 dakika geçer )
- Evet sanırım ben uyuyorum ama uyumakta göz dinlendirmektir ( biraz döndükten sonra )
- E hadi ama gözler kapanın,zira uykusuz kalıp gece çalışmak için planlar yaptığım dersi salmış olacağım ( kendi kendimle konuştuğumu anlayıp )
- Napıyorum yahu ben.. Hadi iyi uykular kendime..

Uyandığımda hatırlıyorum elbette bunları ama ne uyanış.. Sanki sabah olmuş ve ben sınava geç kalmışım ve hiç çalışmadığım hissine kapılarak.. neydi o öyle yahu..
Allahtan saate baktım.. 19 küsürlü bir şey diyordu 2 saat uyumuşum anlaşılan..
Rüyalar bile gördüm hemde tıpkı o gece uykularına yattığım cinsten..
Sonra diyologlarımı hatırladım kıkırdadım birazcık.. Uyumalarım meşurdur benim böyle uykumda konuşmalarım da gizeme ( abimin karısı ) sormak lazım..
Birlikte kaldığımızın sabahları bir anlatır bir anlatır insan hem rezil olur utanır,hemde kendi yaptıklarını hatırlamasada gözünün önüne getirip güler..
Zira hepimiz böyle değilmiyizdir ? Muhakkak uyku sersemliklerimiz olmuştur,yaptığımız ve başkaları tarafından komik hitabıyla başlayan rezillikler..
Ama şahsen şikayetçi değilim ne mutlu kendi kendime gülebiliyorsam..
Neyse aman işte uyuduk uyandık olay bundan ibaret..
haydi bakalım derse ..

PS : Ey sevgili nerdesin bak kurbağa prenses uyudu uyandı prensese dönüşüp güzelleştiğini sanıyor öpüverde bu sefer kalıcı güzelliği elde ettiğini sansın..

Hiç yorum yok: