Tık..Tık..Tık.. Ben Kış..



Güzel bir sabah..
10,30da uyanmanın keyfi var üstümde.. Gözüme çarpan ışık parçacıkları daha da bir renklendiriyor sabahımı.. Anne eli değmiş güzel bir kahvaltı tembelliğe itiyor beni sanki biraz daha uyumam mı gerek ne..
Hava öyle güzel görünüyordu ki gözüme inadına odamın penceresini açıyorum bu günlerde.. Ocak ayının baharını seyreylemek için..
Tam da yine ben böyle bir teşebbüste bulunmuşken kocaman bir siyah bulut tamda güneşimin önüne geçiverdi..
Koyu renklerin hakimiyeti altında izlerken dışarıyı kuvvetli bir rüzgarın gözlerimi kırpıştırmasına resmen seyirci oldum.. Huzursuzluk içinde kapadım penceremi..
Sokakta ki insanlar daha bir sıkı sarılıyorlar montlarına..
Tamda hulk beyin '' bugün hava soğuk dışarı çıkarsan sıkı giyin '' demesine '' Yok hava çok güzel bahar havası gibi sanki! ''diye cevap vermeme denk geldi bu bulutlar..
Garip.. İnsan neşeliyken bir anda kaçırıveriyor bu koyu renkler neşemizi..
Nasıl kırmızı gözümüzü alıp bizi heycanlandırırken siyah uykumuzu getiriyorsa işte öyle bir şey buda..

Not:
Hava durumlarına bakılırsa bu günlerde kış yeniden çalacakmış kapımızı yani kuşları balkondan almanın zamanı geldi..
İyi bakalım haydi iyi günler..

Hiç yorum yok: