Eskiler ve Yaşar Kurt..



Sanırım 2001 miydi neydi..
Tam olarak hatırlamıyorum..
Bir arkdaşım vardı.. O zamanlar vardı şimdi yok. Neden yok sebebi ney bilmiyorum..
Yok işte..
Vesveseyi bırakıp sadede gelirsek..
İşte,birgün otobüsteyken wolkmanimi istedi.. ( o zamanlar wolkman pek bir modaydı hey gidi günler..) Tereddütsüz verdim içine bir kaset koydu kapağı kapatıp bana geri uzattı eve gidene kadar hatta uykuya geçişe kadar dinlememi söyledi pekala dedim çantama koydum..
Kış günüydü o zamanlar buralar feci kar tutuyordu..
Uykuya geçiş saatinde wolkmani açıp kulaklıklarını taktığımda derinden bir ses..
'' ne zaman geldin ruhum.. '' Yaşar Kurttu bu..
İşte ilk Yaşar Kurt kasetime böyle kavuşmuştum..
Şimdi neredeb esti derseniz eski eşyaları karıştırırken yazıları silinmiş bir kaset buldum merak edip taktığımda ise Yaşar Kurt ile karşılaşdım bir anda gözümün önüne geliverdi herşey :)
Güngöre gelince.. bana kaseti verdiğinden sanırım 4 ay geçtikten sonra bir daha hiç ulaşamadım bir anda koptu bağlarımız.. Yaptığımız kardan adamlar, içip yarım bıraktığımız çaylar,o zamanlar çalamadığımız parçalar hepsi onunla beraberinde gitti..
Bundan 1 sene önce tesadüfen alışverişe çıktığımızda arkdaşlarla, gördüm yeniden onu..
Tanımakta nedense hiç güçlük çekmedim.. Çok farklıydı ama aynıydı gözümde,sonrası o kalabalığa karıştı beni ise arkdaşlar kolumdan tutup çekiştirip bir mağazaya soktular..
İyi arkdaştık,güzel eylenirdik ama işte her başlangıcın bitişleri gibi oldu sanırım ve ikimizde hala bilmiyoruz neden kaybolduk bu denli :)..


Ve son olarak..

Ne zaman geldin ruhum görmedim seni..
Uçaktan atlarken unuttum galiba özledim..
vuaha..
Sarıl bana ruhum ne olur sar beni..
Çığlıklar geçti üstümden bulutlar geçti..
ve o gençlik günlerimizde senle biz..
Seni öldü sandım ruhum biliyormusun..
Sensiz yaşamaya alıştırdılar galiba.. Özledim..
vuaha,laiyaha

3 yorum:

kirmizi dedi ki...

hüzün çöktü bak şimdi

:p

Adsız dedi ki...

ne zaman geldin ruhum görmedim senii

Adsız dedi ki...

Yazıların oldukça hoş..
Tebrik ederim..
Sen hiç yazmayı bırakma.. Sen yazmayı bırakma ki biz burada okudukça yeniden keşfedelim dünyayı..