Seni özleyeceğim..


Geçmiş zamanların takıntısı üzerine konuşmalar..
Kulağımda çınlar gibi.. Kafamda yarattığım kişiler ve yok edişlerim..
Hepsi bir elementin atomları gibi aslında,element ben atomlarım onlar..
Birine söylemek istediğiniz herşeyi erteleyip biriktirmek içinizde tutmak sonra o yok olunca söyleyeceklerinizin birer,birer ağzınızdan çıkıvermesi..
Ne kadar kötü..
İnsan ruhunun yüzde bilmem kaçı bu duyguyla bütün işte..
O duymasada duyuyor farz edip aynaya karşı konuşmalarınız..
Onun ağzından bu şarkıyı duyar gibiyim.. ' Sora sora yol bulmaktan yoruldum.. Ne kadınlar sevdim sonra birer,birer,birer unuttum..'
ve benim ağzımda mırıldanmalar..
Yanımdayken asla söyleyemediğim şeyleri söylemek istiyorum. Evet seninle çok eyleniyordum,evet birlikte çalamasakta o şarkıyı çok seviyordum , sesin asla güzel değildi ! , ellerim buz tutsada seninle kardan adam yapmayı seviyordum ! , realde alışveriş yaparken dokunduğun her şeyi atıyordum!..
Bunları okumuyordun zaten ama okuma olasılığın vardı bir gün.. Ama artık oda yok..
Senin için yapabileceğim bir şey yok.. Hayatında yaşadığın sorunlar için üzgündüm sana çözüm bulamasamda seni teselli etmeyi seviyordum..
Meğer gittiğinden bile haberim yokmuş.. Sahiden yokmuşsun sen artık..
Demek hep baktığın o bulutlardasın artık..
Sevdiğin kıza asla yaklaşamasanda onu düşünmeni seviyordum..Saçmaladığını söyleyip seni üzmeyi seviyordum..
Biriktirdiğimiz cd'leri seviyordum,senin kasetlerini bozmayı seviyordum,gitarına dokunurken yüzünde ki o ifadeyi seviyordum..
Sen gideli bir çok saatim oldu,hepsinde zaman bir farklı akıp gidiyordu şimdi ise hepsi durdu..
Ne zaman gittiğini bilmiyorum,ne zaman bulutlara yükseldiğini,kimlerin senin için bu denli ağladığını,kimlerin arkandan hiç konuşmadıklarını..
Bunları bilmiyorum..
Ama yeniden görüşeceğiz buna inanıyorum hatta sevdiğin radyo kanalını bile kaydettim sen geldiğinde açar dinleriz diye neydi frekansı onun.. hani şu ezbere bildiğin ?
Şimdi artık söze gerek yok..
Duyuyorum..

Hakkınızı helal ediyormusunuz..
Helal olsun..
Hakkınızı helal ediyormusunuz..
Helal olsun..
Hakkınızı helal ediyormusunuz..
Helal olsun..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bitti . şuanki piskolojime uyan bi başlık bu , tebrikler :) bugün çok özliyceğim bişeyden ayrıldım . hayatımı adadığım , tek dostumdan, herşeyden çok önem verdiğim , herşeyden çok çabaladığım , herkesten çok değer verdiğim , herkesten çok sevdiğim , tek kurtarıcımdan , beni hayattan çekip alan tek şeyden , beni mutlu eden yegane şeyden , "narc" tan ayrıldım . grubumdan ayrıldım . ve onu çok özlicem .. demiştim ya yağmur mutlu eder beni diye . kar aynı etkiyi yapmıyomuş bu bünyede onu farkettim bugün . camdan kendimi izlediğimde lanet ettim kendime . insanlara baktığımda imrendim mutluluklarına . söylenenleri düşündükçe kahroldum , her kahroluşta bi sigara yaktım . şimdi ikinci pakedimi açıyorum . artık yanlızım .. haberi aldıktan sonra eve geldim , sayfanı açtım , yeni bişey yoktu okuduğum , bi daha kahroldum . beni farklı düşüncelere iten bişey yoktu bugün. hala kahroluyorum . işte bu yüzden yazmanı istiyorum .bencilim biliyorum .. ama haklıydım , ona yanıyorum .acın başka , acım başka . kayıplar farklı , ama duygular aynı yinede . ama yinede , senin gibi olmayı isterdim şu an. en yakınımı kaybetmekten daha çok üzülüyorum sanırım .ve sanırım birazdan kırıcam üstün çabalar sonucu seneler önce aldığım elektro gitarımı .. yani tek aşkımı .

en son ne zaman ağlamıştık biz ? amcamı kaybettiğimde . bu acı farklı sanki. parçamı değil kendimi kaybettim bugün . sorsalar şimdi bana "hakkını helal ediyormusun ?"
hayır etmiyorum !! haklıydım .. ama onlara başarılar diliyorum . sana iyi geceler , ben sigara içmeye gidiyorum ..