Hippi kıza veda..



sana veda etmek için yazıyorum pörp..
Ben kötü birisiyim.. Sende bana yakışmayacak kadar temizsin..
Sen daha iyi bir kızsın..
Sanırım sende herkes gibi bana sitem dolu yaklaşacaksın..
'' yapma silent! çok asabisin! şımarıksın! sadece dünya kendi etrafında dönüyor sanıyorsun !.. '' işte bunları duymamak için sana sessiz sedasız gecenin bu vaktinde veda ediyorum sen uyurken..
Bugün.. herkesi üzdüm pörp..
Annemi.. Dostumu.. Onu..
Ortak kelime neydi biliyormusun ? '' böyle yapmaya devam edersen.. ''
Biliyormusun bilmiyorum.. Ben kötü birisi olmak istemedim.. Etraf tarafından böyle tanınmakta.. Delimisin ? bunu kim ister?
Hatalarım oldu.. Büyüme aşamasındayım daha..
Çok yoruldum.. Çok yorgunum..
Biliyormusun.. Abimi özledim..
Bana gitmeden son gece ben uyurken yanıma gelip '' hani bana hep sneinle arkdaş gibi olmak isterdim derdin ya.. Şimdi her zaman arkdaşınım senin.. Seni çok seviyorum.. Ne zaman ihtiyacın olursa hep yanında olcağım.. '' demesini..
Sanırım şuan bir hayli ihtiyacım var bu sözlere..
Her şey kötü pörp.. Konuşmalar,ilişkiler,sohbetler..
Bu arada.. En güzel süpriz olan geometri vardı ya :)
Geçmişim..İstediğim belgeyi alıyormuşum.. Ama inan artık umrumda değil.. Daha fazla kötü olamazdı hiç birşey..
Keşke herşey geometri kadar basit olabilse..
İşte bu yüzden sana veda ediyorum.. Hoşçakal.. Kendi yolunda devam et ve lütfen arkana bakma..
Silent artık gerçekten silent..
belki bir gün yeniden karşılaşırız.. O zaman sana sımsıkı sarılacağım..
..
Silentın..


Silent'ın pörp'e son armağanı işte..
teşekkürler..
herşeye rağmen sizi seven ben..


Not: Pörp'e yazılan bu kısa name asla bir veda değildir.. Aksine yeni sonların başlangıcıdır..
Bu oyunda 3 kişiyiz biz..
Benay,Silent ve pörp..
Merak içindeyiz efem.. En son susan kim olacak..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

hayır hayır , başlığı bile veda olmamalıydı . umarım hayatın seni hep yazmaya sürükleyecek kadar kötü olur .. ters tarafından bak bu dileğe , her gece uyumadan yazdıklarını okuyup keyifli bi hüzünle uykuya dalabilen bi insandan. pörp'ü özliycez ..

Adsız dedi ki...

*ı don't want to be*

Adsız dedi ki...

:) teşekkürler..
Ama artık pörpsüz devam etmek gerek..
Sanırım onu bende özleyeceğim..

Adsız dedi ki...

Yazılarını okuduktan sonra bir sigara yakıp cama çıkıp derin derin içmek sonra gitarın tiz seslerinden bir şarkı yazmak geliyor insanın içinden..
Pörp gitmesin kalsın kampanyası..

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Pörpten nefret ediyoruz defolsun gitsin

Rahat bıraksın pörp müdür nedir ağzını burnunu kırarım o pörpün

İnsan dediğin şey mutlu olunca güzeldir her kafası bozulan melankoliye bağlayan pörp e sarılıras aman ha sonunuz kötü olur.


Pörpsüz bi insan iyi insandır