Bembeyaz AEG ..


Bir şarkının melodik tanımı gibi kar'ın anlamlı yağışı..
Notalar nasıl dizilir ya dizelere,karda aynı öyle düşüyordu caddenin sokağına..
parfümümün dağılan kokusu,aklımda yılbaşı akşamı..
Huzurluyum,huzur dolu her taraf..
Plastik bardakta çay içmenin zevki damağımda,elimde tekrartekrar okuduğum kitabın aynı satırları '' Mutluluk her yerde görebilmek gerek.. '' Biliyorum bunu anlamak için okumaya gerek yok her durumdan hoşnut olmak lazım ama işte insan her an o kadar şanslı hissedemiyor olabiliyor kendini..
Cuma gününe girmiş olmalıyız saat bunu gösteriyor yarın tatilimiz başlıyor..
Kıpır ,kıpır bir mırıldanış var içimde kedi yavrusu gibi..
Sıcaktan mayışmış ama sırtının sıvazlanmasından haz alan bir kedi yavrusu gibi..
Öyle iyi,hoş sevinçli haberlerden dolayı değil bu mutluluk..
Sadece kar yağıyor..
Evet seviyorum :) çok seviyorum bu havayı..
Buz tutmuş dudaklarımızda ordan burdan kopardığımız sarkıklar..
Sahi mikrop kaparmıyız ? kimin umrunda :)
Gülümsemene bak..
Uzan yatağına,arala perdeni ve izle..
Dans edercesine birbirlerine asla değmeden yağan Kar'ı..
Ve derste arkdaşın dediği gibi..

'' Kar yağdıkça daha bir özgür kılıyorum kendimi,tıpkı gökyüzünün bana ait olduğunu bilmek ve şimdi benim sıram geldi! dermiş gibi.. ''

1 yorum:

Adsız dedi ki...

'kar yağdıkça daha bir özgür kılıyorum kendimi' neden...
nedeni artık çocuk değiliz ve sadece kar yağınca ozamanları hatırlayıp çocuk olmak isteriz belki ellerimiz kartopundan donarak geldiğimiz evdeki annemizi görmek isteriz belkide birdaha hiç göremeyeceğimiz kartopu arkadaşımızı belkide kar matemlerin sevince dönüştüğü beyazın siyaha hakim olduğu ne kadar kötülük olsada mutluluğun üstünü kapatacağını biliriz bundan seviniriz...
kim bilir...