İdealar dünyası mı..?



İdealar dünyası dediğimiz; düşlerden ve varsayımlardan ibaret olan dünyamıza pencere açmak için hiç yerimiz yok..
Kapımız sımsıkı kilitli, düş hırsızlarına haber olsun..
Bir bahar havası seziyorum sanki havada.. Olurmu öyle şey canım daha ocaktayız demeyin.. ben seziyorum.. Mis gibi bahar havası işte hatta inanılması güç ama odamın penceresi bile açık ..
Ama tabiki daha beyaz çiçekler giremiyor içeriye daha o kadar abartamadım .. Ne fark eder ki sanki idealar dünyası burası..
Varsayımlarımızın bir karşıt ispatı yoktur.. Nede olsa felsefede her var sayım doğru cevap olarak kabul edilir genel geçer ilişkisinin yanı sıra bizim fikirlerimiz öznel..
Bu da bol zıt fikirler öne süren insanlara kapak olsun efem..
Her şeyin kararını çok çabuk vermenin biraz huzursuzluğunu yaşıyorum.. Bu kuyruk acım var anlamında değildir.. Öyle bir hissiyatım yok..
Ama bazı şeyler yeniden gözden geçebilmeli..
En azından öznel fikirlere sahibim ama bu saplantılı düşüncelerden ibaret olmamalı değil mi..
Evet işte bende bu yüzden şu küçük film şeridini seyir eyleyeceğim yeni baştan en baştan..
Koskoca bir 0 iken kocaman bir 1 oluşuma kadar ..
Bir şeyler umarım yanlış çıkmaz zira bunun sonucunda domino taşlarının kurallarına aykırı bir hareket olan en alttan çekme planına baş vuracağım..

Son olarak ise..
Sanırım şu öne sürüpte sonradan kendimle çelişkiye düştüğüm superman fikrinide yeniden düşünmem gerekiyor..
Superman fotoğrafın arkasında mı kalmalıdır.. Belki Kim bilebilir..
Haydi o zaman..
3-2-1 Bang.. !

Hiç yorum yok: