Sınav stresi..


Yarın İlk yazılısından 10 aldığım bir sınava gireceğim..
Tabiri caizse deli gibi çalıştım umudum yine de yok.. yok.. yok..
Sınıf ortalaması 15 olan bir ders..
Sınıfa göre yargılamamalı insan kendini ama en süper zeki de ben olmadığıma göre..
80 almam lazım diye oturup uzun uzun işlemler yapıyorum sağdan 1 puan soldan 1 puan..
Hayır efendim..
Yinede tutmuyor.. Olmuyor..
Ne zor bir şeymiş.. Oturup uzun uzun neyi nasıl yapsam diye düşünmek..
Saat kaç oldu.. Uykum nerede.. Korktumu ne bu kadar strese..
Dinlenmeli ve yarın zinde olup başarmalıyım...
Ne güzel sözler bunlar..
Ağızdan çıkması bile hoş..
İyi geceler sizlere..
Ve düşünmekten dudaklarını yiye,yiye bir şarkı mırıldanan bana..
Climbing..

Deep Not : e prens bey.. Öpücük atsanızda geçiversek..
Biliyorum toz pembe değil asfaltın tozu..

Hiç yorum yok: