Mektup arkdaşına yazılan mektup..


Sevgili bayım..
Uzun süredir sizden haber alamamış olmak beni üzdü diyemem ama mektup arkadaşımı kaybetmenin burukluğunuda yaşamıyor değilim..
Uzun süredir ilk defa yine size bahsettiğim gibi elime kahvemi alıp yatağın kenarına uzanıp yağmurun sesini dinleyerek yazıyorum tüm bunları...
Ve bir taraftan playstimde coldplay-fix you..
Sizinle konuşmayalı uzun süre oldu bu uzun süre içinde küçücük ellerimle bir çok şey yaptım,başardım,kaybettim..
Pişmanlıklar duydum üzüntülerim oldu güldüklerim oldu ama bu gün ders çıkışı eve dönerken bir şey fark ettim..
ipodda yine coldplay-fix you çalarken,yağmur üstüme yağarken durup başımı gökyüzüne kaldırıp baktığımda sanırım yaşamak istediğim her şeyi yaşadığımı ve kendimi gökyüzüne doğru salmak istediğimi anladım..
Tüm hüzünlerimi,burukluklarımı üzerimden çıkartıp çırılçıplak kendimi salmak..
Yüzümde veda nın hüznüyle karışık mutluluğunu görmek ve köşeden bana bakıyor olmanızı bilmek..
Ellerim kayarken soğuk ve ıslak demirlerden artık hiç bir şeyin daha iyi olamayacağını söyleyerek dudaklarımda fix you mırıldanarak salıvermek kendimi..
Islak zeminin kareli motiflerine basmadan yürümeye çalıştım ve bir elimde sigaram..
Kendimi hiç bu kadar mutlu hissetmemiştim hele onca şey yaşadıktan sonra. Derin,derin nefes alıp verdim mutluluk ve kış size eskiden anlattığıma göre bunlar benim için çok çelişkili bir ikili öyle değil mi :) Ama ne bileyim bu gün bir başkaydı.. Ya yeniden başlayıştı bu yada bir başlangıcın sonuna gelmekti.. Fark yok.. Her son yeni bir başlangıçtır nede olsa..
Yağmur damlaları boynumdan içeri doğru süzülürken o ılıklığın bir mucize olduğunu inkar etmek imkansız.. Bu bize Tanrının bir mucizesi..
Gözlerimi alan sokak lambaları,çöpün yanında ki kedi ve köpeğin bu yağmurlu günde bile yılmayıp birbirlerinden nefret edişleri her şey sanki bir daha güzel..
Sanırım öleceğim zaman üstüme yağmur yağmasını ve arka fonda coldplay-fix you çalmasını isterim..
Bu yazının da sonuna geldim.. Farkındaysanız eskiden yazdığım gibi ikişerli ikişerli yazmıyorum.. :)
Bu arada 15 ocak doğum günümdü umarım bunun için sizden bir cevap alabilirim..
Size en son kızdığım için özür dilerim ama sizsizde olmuyor... Size yine yazacağım bayım..
Şimdilik hoşçakalın...

Bu yazıyı okuduktan sonra lütfen coldplay-fix you dinleyin :)
İyi geceler dilerim.. Umarım bir gece vakti elinize geçerde okursunuz..
Sevgilerimle..
Sizi hiç tanımayan ve bir o kadarda yazmaktan zevk alan.ben..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

çok etkileniyorum yazdıklarından .. kendimi tutmaya çalışıyorum hiçbirşey söylemek için . elimden tonlarca kelime çıkyıo. sen yazdıkça bende yazıyorum . sen hüzünlendikçe hüzünlenip , sevindikçe seviniyorum ve öyle giriyorum düşler alemime .. ama senin gördüklerini göremiyorum , senin hissettiklerini hissetmiyorum dışardaki dünya için . ben yağmurda kalıp insanları izlemeyi seviyorum . hayatta kalmanın ne kadar güzel olduğunu düşünüyorum , korkularımdan kaçmak değil , yağmurun altında kalıp ıslanmayı tercih ediyorum . blue çalıyo çalarımda , a perfect circle dan , sonra bir mavi bulup kitleniyorum "such a lovely color for you" .. en yakın camdan kendimi izliyorum çaktırmadan . "hayır hüzün değil , bu acıdan zevk alıyorum" deyip yoluma koyuluyorum . eve gelip aklından geçenleri okuyorum ve uyuyorum . iyi geceler...
son olarak : "close my eyes just to look at you,taken by the seamless vision.i close my eyes , ignore the smoke..ignore the smoke .."

Adsız dedi ki...

Saving private..
Hissettiklerimi hissetmesende yağmurun ne denli güzel olduğunu benimle paylaşmanı seviyorum :)
Seni bilmiyorum tanımıyorum..
Ama yazıklarını okumak istiyorum..

Adsız dedi ki...

Böyle şahane yazılar yazan bir mektup arkdaşım olsaydı sanırım postahanenin önünde yatardım..

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

çok karanlıksınız bi grubum olsaydı ismini paranoyak koyardım

Adsız dedi ki...

haha :D
Mesigu'cum sizi stüdyoda görmek isteriz :P
özledim..