Benim sadece ben..


Ne mi yapmak istiyorum ?
Kotumu giyip,saçlarımı montumun şapkası altına sokup evden hızlı adımlarla çıkıp oraya vardığımda kalabalıkların içinden sıyrılıp çekiştirenleri hızlıca itip montumu çıkarıp Snow Patrol - You're all i have şarkısı altında bir elim hava da ayaklarım ritme uygunsuz bir şekilde dans etmek istiyorum,kimse umrumda olmadan sadece dans etmek..
Şarkıya eşlik ederken grubun vocal'inin elimden tutup beni sahneye çıkarıp gitarını omzuma doğru geçirip çalmamı istemesini ve dans ederken, müziğe parmaklarımın altında ki gitar ile eşlik etmek istiyorum..
Dokunmayın lütfen..
Sadece uyuyorum..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

montunu çıkartıcaksın , şapkanı açıp savurucaksın saçlarını. dans ediceksin en olmadık yerde . birileri devamlı izlicek seni , görmediğin biri , görünmeyen biri .. dur bi saniye , ben bu sahneyi hatırlıyorum .. :) sende benim gibisin dimi , "hayalci" ?
dipnot : cidden çok kötü dansediyo ama annie :)

Adsız dedi ki...

Annie için yorum yapamam...
Fakat Nick Powell'n onu izlediği anı defalarca hiç usanmadan izleyebilirim (=
ama Annie nin hakkinin yememek lazım...
Güzel dans ediyor :)

Adsız dedi ki...

Çok güzel yazılar..

Adsız dedi ki...

o zaman hiç durma yap bu istediklerini..
Utanma sıkılma korkma ve yap
Sen özgürsün..

Adsız dedi ki...

evet evet yap :)
Sonrada gel burda keyifli şekilde yaz biz okudukça sanki biz yapmış gibi okudukça eylenelim..