03,15

Yağmurun çiseleyen sesi teşvik eder gibi karşı kıyıda yanıp sönen cılız ışıkları..
Ve dalgalar daha bir azimli kayaları aşındırmaya. Daha istekli ve daha sakin sanki gölgeye çarpan güneşin taneleri gibi ..
Yalnız ve mutsuz hisseder insan çoğu zaman bu sessizlikte kendini peki ya ben ?
Yo.. Hayır..
Sadece gözlerim acıyacak kadar uykuluyum..
Evimden uzak bir uykuya ha gayret..
Özledim geçmiş seneleri..
Playstim : Howie day - collide..
Gece saat 03,15..
İşte gidebilecek en güzel şarkı..
Dudaklarımda ise başka bir mırıldanma..
nanınanına...

7 yorum:

D!mple Rock dedi ki...

o cılız ışıklardan biri de bende vardı bi zamanlar..
teşvik değil tahrik ederdi sevmeye, öpmeye.
püff dememi beklemeden söndü gtti.

silentvocal dedi ki...

(=
Karşı kıyının yorgunluğundan mı söndü buradakiler yoksa dibe vurmaktan yorgun düşüpmü terk ettiler bu tarafları..
Bilmiyorum..

odi dedi ki...

her insanın bi ışığı vardır sana yansıttığı , ama hiç kimse tutupta büyütmez o ışığı sırf sen istedin diye .. ya sen kendi gölgeni koyarsın üstüne bastırırsın , yada bi mum daha yakarsın büyüsün kocaman olsun diye . yorgunluğunun sahteliğine saklanabilirsin , ama unutma , sendeki ışığı söndürsende karşı kıyıda birileri daima o ışığı sana tutmaya çalışıcaktır :)

silentvocal dedi ki...

Karşı kıyıya selametle :)

odi dedi ki...

ve aleyküm selam (:

silentvocal dedi ki...

The Butterfly Effect - gone..

Adsız dedi ki...

Guzu..
ben dinledim TBE - gone çok güzelmiş zevkine sağlık