Huzura kombine..


Anlamlı olan bütün sözlerimi koydum masamın üstüne..
Eskimiş,unutulmaya mecali olunmayan hayallerimde yanında cabası..
Parmak uçlarımla ittim onları her bana doğru koştuklarında.. Öylesine yukarıdan seyretmek onları..
Penceremin hışırtısı tüm bu sessizliği bozan mükemmel ürperti.. Dalgalanan ışık demetleri; ellerime,parmaklarıma,yüzüme çarpıp,çarpıp geri kaçıyor yaramaz bir çocuğun körebe oynayışı gibi..
Ağır başlı bir gece meltemi esiyor sanki kış bitimi odamda.. Septik düşüncelerin epik çözümleri gibi terliyor avuç içlerim..
Bir dergi kapağında görüyorum o hep dile getirmeye çalışıp her defasında seçebilecek kelimem kalmadığı için nutkumda kavis oluşturmuş resmi..
Dikkatlice yırtıyorum.. Artık benimle..
Karanlık odamda cama doğru yaslanıp cebimden çıkartıyorum resmi.. Cebimde kalmakdan rengi solmuş ve bir hayli buruşmuş olan bir kağıt parçası değil bu sadece..
Yada öyle.. Kime ne..
Gözlerimi hafif kısarak ışığa doğru kaldırıyorum resmi saat yönüne ters oranla yavaşça döndürüyorum parmak uçlarımda.. Miğdem bulanırcasına.. her şey bir varsayımdan ibaret onlara göre..resmim,kendim,odam.. Nesnellikte bunun promosyonu.. kanıtlama maksadında..
İşte..
Bu bir varsayım ise eğer.. Yaşadıklarım aslında hiç yaşanmamışsa..
Nesnellik yerine öznellik kullanmaktan yanayım..
yaşadım dercesine..

Deep not:
Sana ve bana itafen ;
Huzura kombine bir bilet aldım..
Sen seversin.. Tek bilet tek bir bedenmişiz gibi..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ne güzel cicili bicili cümleler kuruyorsun..
Acaba yüz yüze bir kerecikte olsa konuşma şansımız olsa bu denli değişik şeyler söyleyebilecekmisin :)
eminim söylersin istiyorum o zaman

silentvocal dedi ki...

Biletime ortaklıkmı ima ediyorsun :)

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Soul Back diye bi grubum vardı. Bir gerçi ironi yapıyorduk. Türkiye de ki olmayan Sol Bek i ima etmek için ama iki anlamınıda kullanırdık. Güzel tesadüf oldu sol bek.

Yırtılmış Eski Bilet diye bir şarkı vardı azizem biliyor musun? Ne severim o şarkıyı hala söylerim içimden, dışımdan. Ama tek kişilik bir biletti o.

Ben sadece tek gidişlik bir biletim. Kenarından yırtılmış, kağıt eski, anılar silik. Okunmaya mecalim yok boşver beni. boşver, boşver, boşver beni...

Adsız dedi ki...

İmalı bakışlarınız..
Mektuplarınızı dün aldım sizi gizlice takip ediyorum dercesine..

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

benle tanışın önce

Adsız dedi ki...

oo olaya bak baya büyümüş

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Soul Back amacın ne dostum söyle bileyim. Ona buna girme diyorsunda sen niye giriyorsun. Bununla ilgili nerden ve neye dayanarak cesaret alıyorsun anlamadım doğrusu.

Burada sizin ismini bile bilmediğiniz silent benim canım ciğerim burasıda pazar yeri değil kimse alınık satılık değil laflarınıza davranışlarınıza dikkat edin sınırları zorlamayın. Yazı yazar okursunuz, sonrada yorum yaparsınız yada yapmazsınız. Ama kalkıpta o sende mi geldin sende mi girdin. Neyi ima ediyorsun söyle bana bi bileyim.

He derdin burda asilik yapıp benaya hoş görünmekse sana buradan gülüyoruz soul back. Aşağıdan ilgili adreslerde aradığını bulabilirisin.

www.yonja.com
www.yehju.com

Sana iyi eğleneler.

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

soul back sana tek birşey söylüyorum...

Dua et sanalsın!