Üstü kapalı açık oturum..



Seviyorum gizli konuşmalarını..
Üstü kapalı ima edişlerini.. O an anlamıyorum tabi ki.. Sonradan,tekrar okuyunca farkına varıyorum varılası şeylerin.. Çok konuşuyor,hoşumada gidiyor..
Anlamını bilmediğim kelimeleri hitap biçiminde kullanıyor. Onu takip etmek zor yaramaz bir çocuk gibi.. Nerde, ne yapıyor önceden tahmin edilemez.. Şayet yerini bilmesem ..
İçinde tutamıyor hiç bir şeyi.. Söylemek saklamakdan daha yeğdir diyor ve anlatıveriyor..
Dinliyorum.. Bazen sıkılıp dalıp gidiyorum.. Dürtercesine beni adımı söylüyor toparlamaya çalışıyorum olmuyor.. Oda zaten anlıyor..
Olur olmadık yerlerde 'Rahatsız ediyorum kusura bakma ama ' diye söze başlayıp sonunda ise ' sadece konuşmak istedim ' lafı ile bitiriyor cümlelerini..
Siyah kağıttan,beyaz kağıttan bahsediyor daima.. benim için hiç bir şey ifade etmeyen bu sözcükler bell ki onun için büyük önem taşıyor dedim ya anlayamıyorum..
Şimdi.. Tüm bunları niyemi anlattım?
Bilmem.. Alışkanlıklarımdan vaz geçiyorum..

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Şimdi ben bunu snein birisine ima ettiğini düşünemem..
Çünkü sende en az yazdığın kadar gizemlisin..
Sanırım pörp'den bahsediyorsun?

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Pörp değil ben biliyorum kim olduğunu onuda bir ben anlarım zaten (:

Adsız dedi ki...

sveptir kesin.. ha ?

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Svep ve Pörp değil...

Adsız dedi ki...

birliktemi yazdınız yoksa..
hayırdır kim ? senmisin yoksa?

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

senin bunu bana sormaya cesaret edemeyecek kadar iyi tanıyorum benayı ondan...

Ben olsam benim derim. Ama burada olan her kimse üstüne alınmasın hiç biriniz değilsiniz çünkü...

Ne demişler ben sandım dünya dönüyor halbuki dönen ben mişim vay be ben neymişim.

İyi dönmeler. Aman başınıza dikkat...

Adsız dedi ki...

valla blogunada baktım senin yazılarınız arasında en ufak bir bağ bile yok çok ayrı tellerdesiniz ama yinede bize yazar söylesin kime yazmış..
merak duygusu dizginde

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

benim bloguma bakmakla çözebileceğin birşey yok boşa bakmışın. Zaten başlığıada yazmıştım. Gereksiz Cümleler (im) var ? Gereksiz bir blog da bulabileceğin çok az şey vardır. Ki orda da zaten yine birşeyler vardı. Yeteri kadar bakamamışın.

Kim olduğunu yazmak istese zaten yazardı. Demek ki paylaşma ihtiyacı hissetmiyor sizlerle. He ben herkes değilim. Ondan bu kadar rahat konuşuyorum.

Ama Sen yada başkası değil. Ayrıca merak duygularını dizginleyecek ne var bu kadar bende onu merak ettim.

Yazılar okunmak içindir. Okursun biter. Yazarın özel hayatı kendinedir. Sadece özel olduğunu hissettiği kişiler bilir. Başka kimseninde bilmesine gerek yoktur.

Dip not: Benim bloguma mümkünse farklı niyetlerle girip bakmayın. O şekilde bir bağ bulmanız zaten mümkün değil hatta imkansızdır. Ancak onu benim bloguma sadece okumak için girip bakan anlayabilir.

Hani büyük üstad demişti ya Elleri Saydam Bir Büyü dokunuyor... Rahmetle anarım kendisini. Sizin elleriniz saydam. Anlamak için göz yaşlarının t shirt ünüze değmesi gerekir.

Ok?

silentvocal dedi ki...

soulback azminden dolayı seni kutlarım alt tarafı bir yazı birine ithaf etmiş yada etmemiş olmam neyi değiştirebilir :)
Boşver elbet bir gün yazarım belki açık seçik ona buna şuna yazdım diye :)
mesigu ilede fazla tartışma tehlikelidir (=

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Kontrolsüz Klavye Klavye değildir. Nokta tuşuna basmadan yazı sonlandırılmaz. Allah muhafaza cümlene cümle eklerler.

Maykrosoft kullan Ergononmik klavye ile rahat et. Tehlikelerden arın. Oh Yeah!

Adsız dedi ki...

sitenin gülü Duru ben duru sende ne cevherler varmış be hatun sesin kadar yazılarınlada yıkmışsın ortamı bi ucundan bende tutimde destekçin olak