Biri mi geldi.. Uyuyordum..




Bol uykulu,bol yemekli,bol müzikli huzursuz bir gün..
Telefonuma bilmem kaç msj gelmiş.. Bakasım yok..
Şarjım bitiyor sanırım çıkan uyarı seslerinden bunu anlayabiliyorum..
Önemli değil.. Bırakalım kapansın..
Kendime göre boş olan odaya nazaran çıkan hafif sesler mp3 den geliyor olmalı..
Penceremden içeriye ışık sızmıyor gece olmuş.. O kadar olmuşmu..
Kaç saattir uyuyorum ? Saat kaç ? Gibi soruları kendimce huzursuz kıpırdanışlar eşliğinde soruyorum..
Okumaya dün gece başladığım ve dün gece yarım bıraktığım kitabın açık sayfaları dikkatimi çekmiyor masamın üstü her zamankinden daha toplu sanırım yada dağılacak her şey dağılmış ve bir düzen oluşturmuş.
karanlık odamda yataktan ellerim aşağıya doğru sarkıyor karşıda duran gitarımda ellerimin yansımasını görüp hareket ettirmek hiç iç açıcı değil şu sendromda.. mp3de sanırım Seether - Driven under çalıyor rahatsız olmuyorum bu hışırtılı sesden..
12 saati geçik uykudan dolayı terlemiş olmalıyım ki sırtım bir hayli üşüyor,avuç içlerim nemli..
Uyumalıyım sanırım..
Uykum var..
uyumalıyım..
Güneşli bir günde görüşmek üzere..
Silent...

Not : Bu arada Benayı gören varmı ??
Görürseniz sobeleyin !

2 yorum:

Adsız dedi ki...

...

Adsız dedi ki...

Söylenecek her şeyi söylemişsin sen