Düş'e kabin..


ne buz gibi nede sıcacık bu gece..
Normal alal ade sıradan bir vakit.. Her zaman ki çaldığımız vakitlerden bir buket belki de.. Suskunluklarımın dolu dizgin boğazıma kadar yerleştiği anda hiç beklenmedik bir msj telefonda..
Tubili'm.. :) Sanırım yaklaşık 3 sene oluyor görmeyeli,görüşmeyeli..
Bir gitti yeniden geleceğim diye 3 sene oldu :) Kızamıyorum ya ona.. bayağı bir yoğun,soluksuz konuşmadan sonra telefonlar kapatıldı tekrar görüşmek üzere denildi..
rahatça anlatabiliyorum ona her şeyi.. Belki de çok uzakta diye oda anlatıyor anlatmasına ama dinlemeyi daha bir çok seviyor..
Birlikte ne zamanlarımız oldu..Plotonik aşklarımız,okul bahçesinde henüz liseye yeni başlamışken gitar çalmalarımız,dönerciye gidip pasta yemek istiyoruz diye abesliklerimiz..
En güzeli unutmamak,unutulmamak olsa gerek.. Öyle bir zamandayız ki dün yaptığımız şeyleri hiçe sayarak unuturken nasıl oluyorda bu kadar net hafızamda..
Şaşıyorum kendime kimi zaman hani o ard,arda gevezeliklerim olduğu anlarda..
Çıkarttım bileklerimden saatimi,derilerimi,bilekliklerimi..
tatlı bir tını var playstimde.. Saçlarım bukle,bukle dökülüyor gözlerimin önüne..
Değiştim bir anda büyürcesine ama hala oyuncaklarını ayak direterek geri isteyen bir çocuk misali..
Bu gün fark ettim.. Aslında insanın içinde hep var bu çocuksu duruş..
telefonu kapatmadna önce ki son konuşmada..
'' - Sana bir şey söyliycem ama sır sözmü!? - Oyuncaklarımın üstüne yemin ederim ki!! ''
Ve tatlı bir kahkaha iki taraftanda..
İnsan büyüdükçe hayalleride büyürmü ? Yoksa ters orantı kurmayı öğrenip dahamı azıyla yetinmeye,yutkunmaya çalışır ? Boğazında ki o yumru zamanla eriyip kayıpmı olur yoksa durdukça guatr hastalığna yakalanmış bir insan modelinemi dönüşür..
Prematüre hayaller bunlar..
ve son olarak..
Tüm sevdiğim adamlara..

Sen olmasan buralara gelemezdim ben..
Sevemezdim bu şehri anlamazdım dilinden..

18 yorum:

Adsız dedi ki...

sevdim bunu..
Pramtre hayaller..

silentvocal dedi ki...

:)
Prmatre hayaller her yerdeler :)

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Pramütre, Pramtre, Prmatre

Prematüre olabilir mi aslı?

(:

Adsız dedi ki...

Sağol alkışladık seni
( Şak Şak Şak )

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

çoğul konuşma dostum. Kendi adına alkışla benay alkışlarsa bana söyler sana ihtiyacı yok.

Adsız dedi ki...

Olsun ben yine de alkışlayayım dedim çok filozof gördümde

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

evet benay da öyle der bana Filozof sağol ihya oldum

Adsız dedi ki...

benay silentmı ? kafam karıştı..

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Olmasını ister miydin?

silentvocal dedi ki...

Muhabbetiniz baya koyulaşmış hayırlara vesile olsun :)
benay silentmı değilmi bu bilinmez rivayetler var konuşulur durulur..

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Rivayetler her daim vardır! Bende Eos ta ki çiftçiyim.

Adsız dedi ki...

peki silent yada benay her neyse saygı değer yazar..
Ellerine sağlık.. Bir ulaşma imkanı varmıdır sana ?

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Yıldızlara el salla bence

Adsız dedi ki...

mesigu seni neden bu kadar dürtüyor bu konu ki masumane bir istek benimkisi belki bir msn gmail konuşmak istiyorum yazılarını gün aşırı okuduğum kızla

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Güzel okumaya devam et işte. O kızla konuşursan ne gizemi kalır yazılanların.

Birşey gizemliyken güzeldir. Gizemini bozma buradan devam et bak ben seni düşünüyorum ama sen benle ters konuşuyorsun. Yakıştı mı?

Adsız dedi ki...

bir yönden haklısın seninle tartışma çabası içinde değilim bunu neden istiyimki tanımıyorum seni zaten silentında bu isteye cevap vereceyi yok anlaşılan..
Hayırlı geceler

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Ben senle tartışmıyordum ki...

Ortayı arkaya kestin Ceza Sahasına uzak düştü Soul Back. Senden Sol Bek olmaz. Herkes Carlos değil ki. olamazda zaten o bir efsane.

OOOooOOo Roberto Carloss.....

Adsız dedi ki...

Hiç eski arayanım olmadı... hayatım eski kelimesine çok uzaktı...
yenilerden geçemedim eskilere dönüp bakmaya...
Sevgiyi belkide aşkta değil dostlukta aradım...
Aradım iyiki aradım...
Beni bırakmayor asla eskitmiyorlar...