Kısa bir ayrıntı..


Nerdesin pörp..
Hangi aralıktasın.. Hangi gölgenin altında..
Geçen aklıma geldin.. uzun uzun düşündüm sessizce terk edişimi hani gecenin bir yarısı ? sen uyurken..
Ama sanırım mutluluk denen somutlaştırılmış soyut kavramı yastığının altına saklamış olmalısın ki gittiğimde onu fark bile edemedim.. Sonradan anladım bilirsin sonraları, iş işten geçtiği zamanlardır..
Tek tek veda ediyorum herşeye..
Grubuma.. Ona..
Dünyanın üzerinde ki hani o gerçek olmayan çizgiler varya ? İşte onlardan birnin üzerindeyim şuan.. Ayağımın altından yavaşça silinmesini gözlemliyorum ve sanki silinmesin,kayıp yok olup gitmesin diye bir ucunada sıkı sıkıya basıyorum..
Ayaklarımın üzerinden beni sarıp sarmalamış gök mavis sarmaşıkları çözmek gerek artık.. Zaman her şeye rağmen geçiyor.. Bak ne sen durdurabildin nede ben ..
Elimi yelkovanın üstüne bastırıp yüzüne gülümsemem hiç bir şeyi değişirmez değilmi? çünkü senin kolunda hala ilerliyor zaman..
Ona da veda ediyorum şimdi..
Sessizce.. Sanki uyuyormuş gibi..
Ama uyanık.. Gözlerine bakamayıp başımı öne eğişim gibi..
Suçluluk duygusu taşımak ve bir yandan kendini rahatlatma çabası gibi..
Hoşça kalsın..

Ayrıntı..
Buraya yazacak öyle şeyler var ki şu boğazımın düğüm kısmında..
Bana hediye ettiğin en güzel anılar için,söylediğin en güzel şeyler için,gelecek vaad edip evlenmeyi istediğin için..
Sen iyi birisin.. Belki bir gün başka bir yerde kendimden emin olduğumda.. Yeniden..
Hala ben varsam..
..

Playstim;EnDip-Benmiyim..
Onu bir dostuma emanet edip çıkıp gittim...
Ona iyi bakacağını biliyorum.. Göz yaşı döküyorum fakat o mutlu olacak eminim..
Ellerimden büyük olan ellerine veda..
Özleyeceğim..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ya boşver hayat uzun daha kimler çıkacak karşına takma hiç ;)

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

çıkcam adam var çıkcak adam var dimi haklısın gerçekten takmasın bencede gerek yok eşek sıpası çooookkkkk