Uçarı..


Konuşanlar.. Susmak bilmeyen ağızlar.. Gözlerimi hafif araladığımda yeniden başılıyorlar.. Sürekli bir oluşum içinde yeni kelimeler türüyor,yeni cümleler oluşuyor,anlamını yitiriyor eskiler bilmiyorum anlayamıyorum..
Biri sağımdan sesleniyor
- Bu gün ne yaparız?
Biri Ensemden doğru fısıldıyor
- Yarın muhakkak burada ol!
Birisi yanıbaşımda uykuya dalmış.. Playstim uykumu açma çabasında. Direniyorum,direndim,direneceğim.. Bütün teklifleri elimin tersiyle çekmeceme itip arada bir kendi tatminim için çıkartıp bakıyorum ruhum alışkın buna..
Ellerim buz tutmuş ben uyuyakalırken bu soğuk odada,alışkın değilim fazla tepki görmeye göstermeye ruhuma kadar hissetmeye ..
Gök mavisi olan yollar ayaklarımdan çok uzakta,Bu dar yokuşlu dik patikada geriye doğru ellerimi rüzgara oranla açarak salıvermek kendimi.. Tüm isteğim bu..
Rüzgarın yavaşça sokulması enseme doğru.. hissedemeyeceğim şekilde soğuk bu beton..
Üşüdüm..
Direnmekteyim..
Kendime karşı bir aksi, uçarı..

5 yorum:

odi dedi ki...

hadi ama , başkalarına "ayakta dur" derken sen neden aksini yapma peşindesin ? güçlü ol , karşısına çık hayatın , sonra aç playlistini , mudvayne çalsın sen eşlik et : "i , i stand ! not falling , not falling down !!" .. hiç kimse anlatamaz sana seni şarkılardan başka , al gitarını çal , ben çalıyorum , işe yarıyo :) kendine gel silent , yada gelme hep yaz , benimde okumaya ihtiyacım var arada (:

Adsız dedi ki...

melekler kör olmus
masallar yok olmus
yaralar kabuk tutmus
ismini unutmus...
Konuşanlar sus olmuş
anlatanlar yalan olmuş
Silent bir varmış bir yokmuş..

odi dedi ki...

Mutluluk ölümü istemek mi ?

Adsız dedi ki...

Mutluluk sadece iyiyi bulmak..

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

mutluluk anathema dinleyip bileklerini kesmek hadii keselim ya bırakın bu işleri ölüm çok matah bişise atın kendiniz bi yerden