Kısa bir özet..


İçimde kalan hiç bir cümle yok artık,içimde yok aslında..
Kötü düşünceler zihnimi feth etmiş durumda.. Garipserlikler ve tuhaflaşan yollar ardında kar taneleri var.. Hava ne kadar mükemmel!
Sanırım artık herkez duyabiliyor beni.. Ben ne köyüm ne kasaba..
Sitem yada demogoloji yapmıyorum,bunalım yada trip içerisinde de değilim..
Biraz olsun çaba göstermeyeceğim.. Dün bir arkdaşın dediği gibi.. Anahtarın sende olsun ama istersen kopyalarını başkalarına verebilirsin..
Kopyasını verebileceğim bir başkası yok vermekte istemiyorum zaten ev benim,köy benim,kapı benim..
Bozuk saatimin sürekli 17,40 'ı göstermesine aldırmıyorum sanki her an 17,40 mış gibi yaşıyorum.. Öğlene karşı uyanıyorum kahvaltı yerine akşam yemeği yiyorum.. Saçlarımı taramıyorum,konuşcak fazlaca kelime aramıyorum..
Hayır bunalım geçirmiyorum.. Yada belki de geçiriyorum.. Pekala bu öyleyse ne yapmak lazım ? Rahatmı batıyor? Sanırım fazlaca ..
Kendi,kendime sorular sorup cevaplarını kendim veriyorum.. Rahatsız olmuyorum aksine gülümsemek geliyor.. Delicesine :) ( odi.. )
Ah.. Evet az daha unutuyordum.. Mail atmayı kestim.. Yazmıyorumda zaten pek sık ..
Yazabilecek pek bir şeyim yok sanırım monoton ve mat bir tatil geçiriyorum..
Bulmaca çözüp,okuduğum kitaların en sevdiğim sayfalarını tekrar,tekrar açıyorum..
Konuşabilecek bir iki kişi bulursam anlatıyorum,yoksa susuyorum pek kaygılandırmıyor beni öylece susup kalmak.. Elektrikler kesiliyor arada kibrit kutusuyla oynuyorum..
Kısa çöp-uzun çöp hesabı.. epsv'i özlüyorum arada bir ona dair bir şeyler karalıyorum kağıtlara biten kalemlerimle sonrada buruşturup çöpe atıyorum..
Bu onun için sorun değil önemli olan ona dair karalamak.. Bu yüzden seviyorum onu..
Bazen ise onun cümlelerini kullanıyorum kendi kendime.. Kelime haznesine bayılıyorum fakat o bunu bilmiyor söylediği her sözü çaktırmadan not alıyorum sanırım ben o oluyorum ?
Yo hayır.. Sadece söylediklerini dinlemek hoşuma gidiyor yada hatırlamak..
Buraya çok başka şeyler yazmak isterdim örneğin bugün şunu çaldık çok eylendik geleceğiz tam gaz vs gibi.. Sadece ufak bir tebessüm uyandırıyor tüm bunlar bende..
Bilen biliyor zaten.. Birde geçen gün şu konuşma geçti..
'' senin dostluğun bu kadar mı '' diye dedim ya.. Söylediğiniz her şeyi not alıyorum unutmamak adına.. Dost kelimesinin anlamını değiştirdiniz bende..
Dost ne demek ?
Sahi neydi onun anlamı ?

İşte playstim..

Neden yalnızlıkmı yoksa nedensizlikmi bilmem..
Sorun bende mi yoksa çevremde mi kimim ben..
Gökkuşağının altında beni bekleyen umut var..
Oda olmasa zaten ben niye yaşarım dostlar..
Ayrıca sende varsın.. Gömüldün kalbime.. Bulamıyorum seni..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sensiz olmuyor
renksiz çekilmiyor
umutsuz olmuyor
yeni gün doğmuyor..

silentvocal dedi ki...

:)
mm.. Devamı...
Bu düş ne zaman biter.. Sensizlik beni uzağa iter gerçeklerde olmasanda seni bulmaya değer..