Bir Avuç Işık..


Koca bahçede ki soğuk bankta oturuyorum..
Başımı soğuk beton masaya yaslamış mp3den çıkan seslere uyum sağlarcasına ritm tutuyorum parmaklarımla..
Her vuruşumda dağılıyor güneş bin parçaya.. Yayılıyor masaya her bir zerresi.. Sonra akıp gidiyor masanın köşesinden sonsuz ufka..
Umursamaz bir tavırla ritm tutmaya devam ediyorum,tüm sevdiklerim için..
Şarkı hızlandıkça derimi parçalayıp çıkmaya çalışırcasına vuruyor kalbim soğuk beton masaya..
Dökülüyor yaklaşık yarım saat önce aldığım ama hala sıcak olan kahve parmaklarıma..
Akıyor damlacıklar parmaklarımın ucundan.. Elimi hafif kaldırıp izliyorum parmaklarımın ucunda direnen damlaları.. Cebimden çıkarttığım bir mendille siliyorum parmak uçlarımı.. İşte tüm çabaları buraya kadar..
Şarkıda bir söz dolanıyor dilime.. '' Belkide o gece.. Şimdi düşündükçe aptallık etmişim..'' Aklımın en ücra köşesinde kalan hayali canlandırıyor unutulmaya yüz tutmuş bu tekrarladığım sözler..
Gittikçe daha da soğuklaşıyor soluduğum hava,gittikçe daha sönükleşiyor gözlerime çarpan ışık demetleri..
Bacaklarımı birleştiriyorum.. Hafif başımı kaldırıp bakıyorum çevremdekilere..Aynı tepkiyi karşı bankta oturan çocuktan alıyorum.. Kollarının altından hakim tüm dünyaya..Göz göze geliyoruz,hala etkili olan güneş alıyor gözlerimi.. Çeviriyorum başımı.. Uyuklamaya devam edercesine... Süzülüyorum yorgunluğun kucağına..
Playstimde dönüp dururken aynı şarkı..(Popcorn-Yarım kalan şarap )
Sanki birine benzetiyorum onun bu halini..
fakat hatırlayamıyorum..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Akıyor damlacıklar parmaklarımın ucundan.. Elimi hafif kaldırıp izliyorum parmaklarımın ucunda direnen damlaları.. Cebimden çıkarttığım bir mendille siliyorum parmak uçlarımı.. İşte tüm çabaları buraya kadar..
İşte bu cümleyi okuduğumda sanki bende yaşadım tüm bu anlattıklarını..
Sanki benim parmaklaırmın arasından süzüldü kahve damlacıkları..

silentvocal dedi ki...

Geometrik bir şekil gibi hayat..
Herkesin bir karesinin ucu var..
Sanki benim parmaklarımın arasından süzüldü kahve damlacıkları demişsin..
Senin yandımı parmak uçların benimkisi kadar ?

Adsız dedi ki...

Belki senin ki kadar yanmadı dünden kalma bir kahvenin ardı sıra fakat acıttı ruhumu her damla süzülürken dudaklarıma ;)

Adsız dedi ki...

Look here

Adsız dedi ki...

sanırım o bendim silent..
kaçamak bakışlarını yakaladığımda utanıp çevirmiştin kafanı