Masallar yok olmuş..


Çocukken ' bak o iğneci teyze yaramazlık yaparsan sana iğne yapar ' diye kandırırlardı ya..
Nerde o teyze ? Çünkü ben yaramazlık yaptım çok fazla.. Koştum atladım,sustum ağladım,durdum şaka yaptım,korkuttum eğlendim,gülmdüm kaçtım,terk ettim geri geldim..
Kim beni bunlar için yargılayacak? Kimse.. Zaman geçtikçe geçtik bizde hepsinin üstünden..
En sevdiğimiz oyuncaklar bile üstüne basılmış bir halde.. Kimileri çöpte..
İsteyipte aldırana kadar ağladıklarım bile..
Eskiye dair hiç bir şeyim yok..
Eskiye dair bir ben vardım işgal ettim geçmişi saklayan belleğimi açıverdim kapıları sonsuzluğa.. Uçup gittiler..
Duygular,anılar,beceriler,konuşmalar,yaramazlıklar..
Sahi..
Ne isterdim ben küçükken ?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

yaptığın hatalar için kimse seni yargılamayacak çünkü bizler insanız ve hata yapabiliriz prenses ve lütfen bu yaptığın hataları düşünürkende çok gaddar olma kendine karşı çünkü bu kadarını haketmiyorsun.Geçmişi silip atmakta sorunları halletmene neden olmaz sadece geçici bir süre unutursun herşeyi.sen ne söz verdin bana pes etmicektin =) hem o geçmişte çok güzel şeylerde var yaptığın doğru davranışlar,güzel anılar gibi =) ne gibi hatalar,yaramazlıklar yapmış olursan ol onları yok etme çünkü insanı hayata bağlayan şeyler bunlar =) kötü bir anında kötü şeyleri sürekli yaptığın hataları düşünerek kendini toparlayamazsın.bu yüzden mutlu anlarını düşün prenses yüzünde tebessümler oluşsun =) ufak çapta mutlu ol.mutlu olmaya biryerden başlaki devamı çorap söküğü gibi gelebilsin sen biyerden başlamazsan gelemicek çünkü )= bu yüzden sana hep pozitif olmaya çalış hayat ne kadar kötü olursa olsun.kötü şeyler düşünme dedim çünkü hayatta zaten kötü şeyler var yeterince içimiz kararıyor.evet ben bir polyannayım ama belkide herkesin birazcık polyanna olması lazım kötü anlarından kurtulabilmesi için?ben şahsen şu an böyle yapıyorum =) her nekadar kendimi kötü hissetsemde bu ayrılığın seni kendine getirebileceğini düşünüyorum.güzel hatıraları düşünüyorum yüzümde tebessümler oluşuyor ve son konuşmamızın son cümleleri beni ayakta tutuyor.kendimi toparladığımda belki yeniden...kendimi salmadım çünkü birimizin ayakta kalması lazım =) süperman in =) sana yalvarıyorum!kendini biraz toparlamaya çalış prenses.bu halde olmak hoşuna gitmiyor heralde.zaten öyle ölümcül hatalar yapmadınki sen =) demişdim daha öncede insanlar birbirlerine neler yapıyor şu dünyada.sen ne bana ne kimseye kötü birşey yapmadın.at artık kafandan bunu kendini bukadar acımasızca cezalandırma lütfen.şahsen ben sana kırgın yada kızgın değilim sadece üzülüyorum kendini bu kadar salmış olmana.ve tekrar söylüyorum beni halen seviyorsan ve sadece beni mutsuz ettiğini yada üzdüğünü düşünüp beni daha fazla kırmamak için benden ayrıldıysan asıl bu beni üzer çünkü sen hiçbirşey yapmadınki...birazcık büyüttün sanki bu olayı he prenses =)hadi şuan başla kendini toparlamaya.artık yaptığın hataları biliyorsun!şunu düşün kendi kendine tamam ben bazı hatalar yaptım ama kendimi toparlamazsam ve yaşantıma kaldığı yerden devam etmezsem bu hataların en büyüğü olur!şu geçen dakikalar birdaha geri gelmiyor prenses =) o yüzden en iyi en mutlu şekilde geçirelim hayatımızı.hatalar yapalım ama onlardan ders alıp tekrarlamayalım ve karşımıza ne sorun çıkarsa çıksın pes etmeyip savaşalım!ne dersin? =)

Adsız dedi ki...

hadi artık uyan prenses.uzun sürdü bu kabus.gözlerini güzel bir güne aç ve sabah yüzünü yıkamaya gittiğinde aynaya baktığında o güçlü benayı gör.hiçbirşeyin o güçlü kızı yıkmasına izin verme.uyanana kadar yanındayım güvendesin prenses hiçkimse ve hiçbişey zarar veremez sana =) ve izin verdiğin kadarıylada yanında olacağım.yazılarımla yada fiilen...eğer kabus görüyorsan bu gördüğün son kabus olsn prenses.yarın senin için herşeyin başlangıcı olsun...

Adsız dedi ki...

oo
enişte galba yada eski enişte döktürmüş ama anlamadığım şey yazarımız halinden mutlu eniştemiz ise kendine gel demiş entrsan buldum açıkcası ne ise yazra ablacık şöyle yoğun duygulu bir şeyler yazda içelim bu akşam :D
Senin yazılarını okurken içmek zevkli oluyor..

Adsız dedi ki...

lütfen arkadaşlar bundan sonra aşırı duygu yüklü iç karartıcı,insanı kederlendirecek şeyler istemeyin prensesten.birazcık olsn kendini toparlamışken güzel şeyler yazsın.o mutlu olsunki bizde mutlu olalım.gerçi prensesin kendi dünyası burası kendi bilir ama sanırım birazcık güzel şeyler yazması ona bugünlerde iyi gelecektir =)

Y.B.E dedi ki...

rahat bırakın şu kızı be en sonunda sinirlendirdiniz siz şuraya yorum yazdığınızdan beri abuk sabuk hallere girdi yeter darlandım siz ilgi gösterdikçe o daha da karamsar oldu sıkıldım sizden

sen kimsin lan derseniz sorun saylınta söler...