Bekliyoruz efem..


Yalın ayaklarla geziyorum betonun üstünde hava oldukça soğuk ve oldukça sıcak bakıyor yüzümüze..
Bu gün Mesiguyla konuşdum.. Özlemişim onuda.. Müzik bittiğinden beri sanki bir an için onuda kaybettim gibi geldi yok gitmemiş bir yere.. ben öyle görmüşüm kendimce,aptal paranoyalarımda..
Müzik dedikte.. Müziksizlik canıma tak etti.. İyice karamsarlaştım müzik yapmak istiyorum,şarkı söylemek istiyorum,gitar çalmak istiyorum !!!
Oturup besteler yapmak sonrada hepsini bir,bir silmek istiyorum..
Müzik bana çokmu uzak artık.. Yo hayır.. Sadece biraz beklemeliyim..
tamam şimdi ellerimi sıkıca kavuşturdum birbirine bekliyorum yüzümde ise tatlı bir gülümseme..
hayırlı olsun efem..

Bu arada umduğum bazı şeyler umduğum gibi çıkmadı hayal kırıklıklarını yaşıyorum yine de pek dert saymamak gerek tüm bunları, yaşanacak çok güzel şeyler var şu kapıların ardında anahtarı bir bulsak ya.. Nerede,hangi cebimizde..
Aceleye gerek yok.Acele işe şeytan karışır.. Diyeceğimde şeytansız bir işimizde yok hani neye elimizi atsak dibimizde bitiveriyor musibet..
Haydi şimdi veda vakti..

Yine silent ve ben kaldık burda
Dedik ya umduğumuz gibi çıkmadı..
üzüldük çok.. Üzülmeden önce baştan seçebilmeliydin diyor sanki silent o zaman böyle yalnız hissetmezdin.. Bilirim çok konuşur,boş konuşur o..
Hoşçakal silent !
Mesigu.. Uyan.. Sıkılıyorum.. Kaybolursam şarkı söyle..

Hiç yorum yok: