Aksine..


Uyandım,yeniden buradayım işte...
Herkezin istediği gibi.. Yo o artık ben değilim.. Yeni bir benim.. Kimsenin bilmediği,bilemeyeceği bir ben.. Bu sefer olmayacak onların beni tamamen çözmesine,ayrıntılarıma inmelerine,şifreleri bulunmuş bir oyun haline getirmelerine izin vermeyeceğim.. Kendi büyüttüğüm olayları kendim küçültüp yine kendi yaptığım hataları kendim telafi edeceğim.. Kimseden yardım istemiyorum buna ihtiyacım yok..
Bir peri masalından ibaret değilmiş yaşam geç olsada anladım ve bende bir peri değilmişim.. Ah.. Ne kadar acı..
Değil.. Herşey tam aksine çok normal,seyrinde gitmeye başladı.. Düzeldimmi ben? İyimiyim ? Sanırım..
Sinema için tek kişilik bir bilet alasım var.. Filmin konusu önemli değil. Tek başıma izlemek istiyorum. Arkalardan bir koltuk seçip film bitene kadar hiç kıpırdamadan soluksuz izlemek.. Belki de düşünmek için en güzel fırsat..
Vizyonda ki film rehberine bakıyorum şuan.. Acaba hangisi bana denk gelebilecek..
Fark etmiyor dedim ya bakmanında alemi yok.. Aniden oluversin her şey.. Tıpkı o çok heycanlandığım eski zamanlarda ki gibi..

Not: Playstimde Bright eyes - Haligh,haligh,haligh çalıyor..
Evet bu şarkı beni kendime getiriyor.. Soluksuz düşüncelerden kurtulup parmaklaırmı oynatmama sebebiyet veriyor..

Günaydın..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

inanmıyorum !
Sayfanı açtım tam kapatacaktım ki yenileyeyim dedim bir yeniledim yeni bir yazı çıktı !
Ben şans diye buna derim büyük bi zevkle okudum hatta sana bir şey söyleyeyim önce not kısmında yazna şarkının ismine baktım ki bendede var o şarkı..
Onuda açtım ve öyle okudum yazdıklarını..
Söze cidden gerek yok yapboz misali tamamlıyor her şey birbirni

Adsız dedi ki...

iyi olduğunu bilmek güzel prenses =)
ama neden benimle konuşmuyorsun onu anlayamıyorum :S konuşmaman için bir nedende göremiyorum.kafam çok karışık.artık iyiysen sanırım hayatında bazı şeyler yavaş yavaş yoluna girecektir prenses.iyi bak kendine...

Adsız dedi ki...

Alem buysa kral benim diyorsun yani?

silentvocal dedi ki...

Yok canım ne haddime..