Çiçekler solmadan bulmak gerek..


Zorla uyanış - kahvaltı - soğuk bir duş..
Evet artık kendimdeyim..
Bu gün eski arkdaşlarla buluşmanın heycanı var kimisini 3 senedir görmedim belki de daha fazla..
Değişmişmiyizdir acaba yoksa hala yine en iyi arkdaşlarımıyız birbirmizin işde bu sorunun cevabı beni geri çeken. Ya hiç duymak istemediğim bir cevapsa ya artık anlaşamıyorsak? Ya büyüdükçe zevk anlayışımızda farklılaşmışsa ?
sanırım o zaman oturup tüm gece ağlayacağım..
Yaklaşık yarım saat sonra birbirinden yakışıklı ve zeki iki delikanlı beni almaya gelecek tıpkı mezuniyette ki gibi o zamanda onlar almıştı şimdi de onlar alacak..
Bakalım fark ne olacak..
Sınıfın en haşarı diye nitelendirdikleri biz bakalım yıllar sonra buluşunca yine adımız aynımı kalacak..

Hazırlanmam gerek..
Bir tarafdan da playtimde ki şarkı beni alıp götürüyor.. Grizu - Bira ve kahve..
Hoşçakal svepim.. Biliyorum.. Burdasın..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

tüm gece ki dostum yine bira ve kahve

Adsız dedi ki...

Dinleyesim var şarkıyı

silentvocal dedi ki...

Güzel şarkıdır çok severim

Adsız dedi ki...

oki doki sağol silent