Parçalı hüzün..



Bugün..
Okuldan yeni çıkmış sallana,sallana umursamaz abest tavırlarla olur olmadık şeylere gülerek otobüse yetişme kaygısı umurumuzda olmadan yürüyorduk caddede..
Bir arkdaşın seslenmesiyle irkildim..
'' Bak tam senlik! Şu yanda ki gitaristmidir öyle bir tipi var ''
Hadi be sende tavırlarıyla bakdım yan durağa..
Evet :) oydu..
Beni gördü.. hemen telefonunu eline alıp kurcalamaya başladı görmedim tavırlarında sadece otobüs bekliyorum tavırlarında..
bende görmemiş gibi yaptım.. Mp3'ün düşen kulaklığını tekrar taktım kulaklarıma..
tamda şarkı çalıyordu ya.. When you're gone..İnanılmaz bir ağlama isteği..
Kaçar adımlarla uzaklaştım otobüs durağından arkadaşlarım peşimde otobüse buradan binmiyormuyuz sorularıda ardımda..
İlerde ki bir durağa oturdum..Tam 2 otobüs geçti yanımdan.. Binmedim..
Düşündüm..
O an telefona sarıldığında eskisi gibi direk beni arayacağını düşündüm sanırım..
Paranoyakça bir düşünce biliyorum..
Önce ki senelerde görüyorduk duraklarda birbirmizi..
Koşarak boynuma sarılmalar,hafif tebessümler.. Aklıma bile gelmezken neredende gördüm seni.. Keşke bir saat daha kalsaydım okulda diye iç geçirmeler beynimi işgal altına almış durumda..
Derken bir msj telefona..
'' Lan benay bil bakalım kimi gördüm ! '' Sadece ufak bir tebessüm mesajın karşılığı..
Otobüs geldi.. Bindik biz.. Geçerken diğerlerinin gözleri heycanlı benimkiler ise donuk bir şekilde baktık geçtiğimiz durağa otobüsün camından..
Durak bomboştu..
Hava bugün parçalı hüzünlü..

17 yorum:

Adsız dedi ki...

ağlayasım geldi
Gerçektende bu bahar havasında parçalı hüzünler sardı etrafımızı herkezin bir derdi var seninki ise oldukça harika bir anlatımlı ellerine sağlık benay

Adsız dedi ki...

Parçalı hüzünlü otobüs durakları vaz geçilmez yazı ilham alanların sanırım :)
Kıskanıldı doğrusu otobüs durağındaki faili meçul kişi

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

8 Kutu Bira

1 Paket Winston

İki Adet Yan yana çadır

İki farklı dünya

Siyah çoğunluk

ve

Göz yaşları

aylar sonra bu yazı

müthişsin!

silentvocal dedi ki...

dile kolay 4 aymı dahamı fazla..
Sahi kaç ay geçdi barışarockdan bu yana ?
Bir anda görünce karşımda hüzün kapladı içimi eski anılar bilirsin gülümsetmiyor hiç beni :)
8 kutu bira 2 paket winston :)
2 adet yanyana çadır grubum dostum hüzünlü bir müzikal grup sahnede ağlamaklı bir ben..
Ve dayanamayıp ağladım işte..

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Ağlaman kadar normal birşey yok... Ona bu yazıyı ithaf etmen onun hakedeceği birşey mi?

Bence hiç değil...

silentvocal dedi ki...

Sanırım hak etmiyor..
peki ama ..
Aklım karışık..
Yoğun hap dozlarında bu kadar çalışıyor beynim..
Ama bir ağlamak var içimde..
Biliyorsun sen..
Neler vaad etmiştim neler kaybettim..

Adsız dedi ki...

Kim kime ne itaf etmiş?

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Soul Back aşık mısın kıza söyle sende rahatla bende rahatlıyım...

Sana ekmek yok burada

Benay sana direk söylüyorum senin hayatında ailen ve bir kişi dışında kim varsa hepsinden nefret ediyorum hepsini dövesim var.

Birşey yazasım yok hap iç dozajını sen belirle...

silentvocal dedi ki...

:) o msn nick'i bana sanırım :)
Sizden nefret ediyoruz :)
bende inan bana bende sinan :)

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

İyi yapmış kim aldıysa elinden öperim o kişinin...

Adsız dedi ki...

sende her lafa oltaya geliyorsun mes. niye bu kadar ırgalıyor bu kız seni o benim uleyn niha

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

ulan sen benim kim olduğumu biliyor musun? adam gibi konuş benim ağzımı bozdurma benim

Beni ırgalıyor Kardeşim çünkü

Seni oltaya takarım denizin dibine sokarım bir daha kimse çıkartamaz hakketten Soul olursun o zaman...

Arkandan iyi bilirdik deriz topluca...

Hadi defol şimdi zaten sinirliyim adamın asabını daha çok bozma...

Adsız dedi ki...

o zaman Allahın Emri peygamberin kavliyle isteyelim

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

Sen kimsin lan önce allaha aç ellerini dua et bana biraz akıl fikir ver diye.

Adsız dedi ki...

tamam hadi bu gecelik gidiyorum uykuya dalcam silentın yazılarıyla

Mehmet Sinan Güvenç dedi ki...

yatmadan önce salyalarını sil öyle yat...

Adsız dedi ki...

tekgül sitesinin son günlerde az biraz psikopat miniğine tebrikler başarılar
lan benay şu soul denen itede ya kaybol de yada ben silicem onun hayatını yada '' silicem gelmişi geçmişi '' şarkısının sahne performansındaki halini onun şahsına ayit kullanıcam