Sanki..


Nasıl anlatılır bilmemki..
hani çıkışı yoktur yolun yine de delicesine ararsın ya kapıyı bulduğunu sanarsın fakat bir bakarsın o kapı değilmiş asıl çıkış..
Hiç ummadığınmış..
Sonra yanına gidip usulca dokunursun ona buz gibidir ve oda seni beklemiyordur aslında yeni bir başlangıçtır ikiniz içinde sen yeni bir yol seçiyorsundur o ise yeni bir arkdaş veriyordur hiç görmediği yollara..
İşte öyle bir şey olsa gerek buda..
Hiç ummadığım anda ummadığım yeni bir yol..
Adını kendim koyduğum adımlarımı umursamaz ve güvenle attığım bir yol..
Sonunda ise karşısına çıkıp '' İşte Geldim '' diyebileceğim bir yol..
garip ama bir o kadar da tuaf bir yol tıpkı onun gibi..
Gizemli ve bir o kadrda gerçek aslında görmek gerek sadece gülüşünde ki sıcaklığı tıpkı onu beklerken saatle kavga edermişcesine..
Bazen bir dakika bazen bir saat sürer kim bilir..
Belki de o içimizde..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Gecenin bu vakti ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi gecenin güzelliği..
Teşekkürler sana silent vocal
Yazdığın tüm filmleri izledim sayende yeni ufuklar kefşettim..
Şimdi gecenin güzelliğini fark ediyorum yazınla yada senin tabirin ile Seyreyliyorum tavana vuran matlığı..

silentvocal dedi ki...

:)
seyreyliyorum ufkun yeni açacağı yeni yolları..
Garip ve güzel..
Güzel olan her şeyi seviyorum gecenin bu vakitleri ve seviyorum geceyi sonsuza dek elimde tutacağım bir demet buket gibi..

Adsız dedi ki...

Demek buradasın vocal :)
Yorumların bile bir şiir niteliğinde sayende bizde seviyoruz buketleri geçmiş bir yazında dediğin gibi papatyaların elimizde kalan kırıntılarını

Adsız dedi ki...

hayat ne garip değilmi