Belirtiler..


Saatimin tik-takları gözlerimi defalarca açmama neden oluyor..
Saati kolumdan çıkarıp yere bırakıyorum.. Ama o ses sanki inadına işliyor içime..
Neyi anlatmaya çalışıyor ? zamanın geçtiğini ? hala geçmekte olduğunu ?
Umrumda mı? Konuşmuyorum.. Susmak en güzel cevap.. Susmak en güzel çözüm..
Just like heavenı tekrar izledim.. Kaç oldu bu ? Bilmem saymadım ama bir hayli oldu sanırım.. Canım sıkıldıkça izlediğim filmler arasında..
Hala uykum var..
Deliksiz uykuları tadıyorum bu aralar.. Bir uğraşım yok.. Tatil ve boşluk. Vasıfsız insanlar gibi hissediyorum kendimi. Sıradan,işi gücü olmayan,zamanını dört duvar arasında heba eden insanlar gibi(yim).
Evet ben işe yaramazın tekiyim..
Yeniden iyi uykular bana..
Silent..

-----
Benay gelirsen derinden sars ki uyanayım..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya nasıl ben işe yaramazın tekiyim diyorsun kendine bu yazıları sen değil de bir başkasımı yazdı ? o zaman nasıl işe yaramaz oluyorsun aklım almıyor güne senin yazılarını okuyup ona göre bir duygu şekline girmek inan son günlerde en sık yaptığım şeylerden biri..
Sen inan yeteneklisin.. Yeteneğinden vaz geçme.. peşinden koş..