Svep..


Söz yok..
Yorum yok..
Playstimde çalan - ölüm meleği - sadece konuşuyor sözsüz bir şarkı.. Bir o kadar anlatıyor bana herşeyi..
svep katıldı bu gün yolculuğuma..
svep nedir ? yo hayır.. Asla kimse bilmeyecek.. Sadece playstim anlatacak bana her şeyi.. Bana dair her şeyi..
Gözlerimi yummam gerekirken açıyorum daha bir istekli.. Sebeplerim var..
Kimsenin bilmediği..
Hoşgeldin svep..
Sus.. Kimse görmesin seni..
Pörp gibi koparmaya çalışabilirler.. Pörp kandı onlara.. Sen inanma yalanlara.. Onlar sadece yalan söylemekten ibaret bir kaç ucube ses.. Aldanma,inanma..
Güneşe karşı tutacağım ellerinden.. Kimse bilmeden.. Sen yokken var etmek gibi..
Konuşma lütfen.. Sadece inan bana..

Silent..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

gitmediğini görmek güzel , hiç gitmiyceğini bilmek daha güzel :)

Adsız dedi ki...

:) sağol..
svep varken biraz zor..

Adsız dedi ki...

svep neyse bende istiyorum çok istiyorum banada lazım sen nasıl böyle kendine her daim arkadaşlar bulabiliyorsun ya ne kadar hayat dolusun

Y.B.E dedi ki...

he svep süper gerçekten...