Yağmur..


Yağmur yağıyor bu gece..
Odama yansıyan sokak lambasının dibe vuran ışığında görüyorum damlaları peşi sıra kayan yıldızlar gibi bir,bir düşüyor zemine..
İniltili ve bir o kadarda ıslak seslerini dinliyorum çınlayan uvzumda narin bir elin titrek dokunuşları gibi..
Günlerdir yapmadığım bir şeyi yapıp pijamamın içine tshirt'ümü giyiyorum üşümemek adına.. Kol ağızlarımdan çıkan kol ağızlarını uzatıyorum parmaklarımın ucuna kadar sıcacığım şimdi..
Bekliyordum ben bu yağmuru son günlerde gizlice gülümseyen bu bahar havasında ve sonunda ' çok bekletmedim ya ' dercesine doğuyor geceme ..
Koşuşturan insanlar geçiyor penceremin altından gülümseyerek selamlıyorum ıslanma kaygılarını derin bir nefes alıyorum kokusu sinmiş toprağı öpercesine, derin bir nefes alıp bırakamıyorum..
Şekersiz kahvemi yapıyorum tam bu havanın en güzel mezesi diye yudumlarımdan büyük bir bardağa ve yudumlarımdan küçük bir şekilde içiyorum tadı damağımda kalmışcasına..
Gülümsüyorum bu gece olan biten herşeyin imzası gibi sanki, manasız,sebepsiz,yersiz bir gülümseme yüzümde kendinden emin olan adımlarımın ardında..
Eyleniyorum bu günlerde avuçlarım terlemeksizin koşuşturmacalarda..
Üç kız kalabalık sokakların ardında kahkaha ile ilerliyordu bu gün güneşin batmak için hazırlığını yaptığı sıra..
Gündüzden çok farklı oluyor artık bu şehirde geceler.. Daha albenili ışığa karşın gecenin koyu rengi..
Gecenin anlam ve önemine layık bir şarkı playstimde;
Bertuğ cemil - yağmur..
Testlerin nazik ve bir o kadarda acımasız sorularına yorgun düşmüş gözlerim kapanmaya nöbet tutuyorlar şimdi.
Aklımda bir sürü gereksiz anı, parmaklarımı saymada kullanmamı gerektirebilecek kadar geçen gün sayısı..
Ve..
Gereksiz bir yağmur yağıyor bu gece şehrine tüm gerekli ıvır-zıvırlarına taş çıkartırcasına. Gereksizliğin aslında ne kadar gerekli olduğunu kanıtlayan bir yağmur düşüyor bu gece şehrine..
Dilimde Küçük İskenderin manalı mısraları şehrinize doğacak güneşin beklentisi içinde iken siz..

'' Bir kadavra sessizliği ile ... ''

Hiç yorum yok: