abece

Annesiz ev,evsiz anne gibi.
Çok canım sıkılıyor,konuşabileceğim kimse de yok.
hava bir yağmur,bir güneş..
Dışarı bile çıkmak istemiyorum. Uykumda yok,aksi gibi.
Yalnız hissediyorum fazlasıyla kendimi. ''İnternette takılmak'' inanın çok sıkıcı bir durum.
Daha farklı şeylere de hevesim yok artık.
Hiç birşeye hevesim kalmadı gibi.
Sanki herşeyi tükettim,herşeyi son limitine kadar kullandımda böyle kalmışım gibi.
Hadi birileri karışsın bana,onu yapma,bunu yapma desin.
Beau'da yok. Gerçi ne fark eder bilmiyorum.
Sabah uyandım telefon sesiyle birşeyler söyledi fakat anlamadım.
Kızdı sanırım oda kapattı.
Duş alayım dedim,kendime gelirim hem sonra belki odamı değiştirir değişiklik yaparım..
Olmadı,yapmadım.
Sıkıldım,oturdum,oturduğum yerde kaldım.
Daha hiçbirşey yemedim.
Sadece sigara ve kahve. Ne yiyebilirm ki zaten.
Kabul etmiyor içim bu yalnızlık öyle doldurmuş ki beni.
Başım döndü ilk defa,ilk kez sigara başlamış gibi.
Şimdi ki aklım olsa içmezdim hiç. Yok,yok içerdim ben. İyi halt yerdim. Değil mi?
Şuan güneş öyle vuruyor ki odama,camdan içeri inatla süzülmeye çalışan bir kadın gibi.
Kadınları severim ben.
Güzel kadınları.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bende severim güzel kadınları sendegüzel bir kadınsın senide severim

Adsız dedi ki...

nerelerdesin be prenses...hiç arayıp sormuyosun özledim...

silentvocal dedi ki...

buralardayım halil. biraz sancılıyım