ay/gün/yıl

Düşüncelerime,düşüncelerine,herşeye.
Ben olamadım ki kendimde. Bir derin boşluk,huzursuz bir sessizlik..
Hayır. Kesinlikle. Kendimi aramıyorum. Ben zaten her zaman kendimdim. Bu yüzden bunları yazıyorum.
Düşündüklerim.
Yağmur yağıyor. Ve her zaman korkarım şimşeklerden. Asla çaktırmam o bir ayrı husus.
Bir avuç umut öyle değilmi. Gülümsetebilirmisin beni.
Hayır.
Artık öyle masumsun ki sende. Huzursuz bir kayıp vermiş gibi içim. Alışkanlıklardan öteye asla geçemedim.
Bazıları şöyle diyor.. yada neyse. Her neyse işte.
Tanımazsın sen beni. Yıllar önce bir kez daha yazmıştım sana. Cevabın gecikmeli.
Aradığını buldun mu diye sormuşsun bir defasında.
Aramadım ki ben birşeyi.
Sende huzursuzmuşsun. Yüzünden belli.. Tek bir sorun var şimdi.
Dar geliyor göğüs kafesim nefesime. Öyle büyük bir tutku ki yaşamak.
Bir defasında ''one of us'' söylemiştik seninle.
Heycanla tekrarlamıştık.. '' god is great..''
''İnancımı kıramadılar,aksine daha da inandım,en derine,en fazlasına,en dibine '' diyebilmeyi öyle çok dilerdim ki.
Hayat çok tuhaf. Gülümsüyorum ben yine sürekli.
Ama bir şey var ki.
Dediğim gibi.
Dar geliyor göğsüm nefesime. Bir şeyler çıkmaya hazır sanki,nöbette..
Kabuslar görüyorum. Oraya gidecekmişim gibi sanki..
Korkuyorum aslında.. Çok yalnız kaldım bu aralar,alışık değilim bu kadar sessizliğe.
Her günüm bir olay işte.
Susup kendime sorunca bir şey var diyorum. Bir şey. Tam görmek istediğim yerde olup asla göremediğim bir şey. Bir noksan,bir hata,bir diş eksik orda.
Belki bir nota. Hani tam o dizeyi tamamlayan ses olur ya. Bir türlü bulamazsın.
Onu arıyorum yıllardır. Öyle fena ki.
Hay aksi diyorum bazen,neden küfür edemiyorum dilediğimce..
Lanet okumakta bana göre değil. İnsan inançları uğruna küfürde edebilmeli.
Fakat şimdi onu yarı yolda bırakmaktan vazgeçiyorum. Aylar öncesinden verilmiş sözler vardı.
Hatırlıyorum unutmak istediğim tüm şeyleri..
Onun beni hatırlamak istemediği şekilde davranmayacağım. Sana verdiğim tüm sözlerimi tutarım bilirsin.
Şimdi yalnız kalıp doya,doya küfür etmek istiyorum. Benim hayatım hep bir eğlence.
Sadece saçmalamak istedim.
Özlemişim..
Hoşçakal..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu yazıya yorum yapılmaz nesin sen ya her lafın bir şiir nerelerde dolaşırsın sen rastlasam bigün sana ben