Mini,mini birler.

- Kendimden 6 yaş küçük bir adam bulup onunla vakit geçireceğim..
Kızdığım zaman çakarım bitane kafasına. Höt dediğimde korkar geri çekilir,otur dediğimde oturur,kalk dediğimde kalkar.
Evet,evet kesinlikle. (bknz; 14-15 yaşlarında tatlı,sevimli,helal süt emmiş erkek çocuk aranıyor,)
Sübyanmı olucam ? m maybe.
aha. Kadın büyük olunca zengin olunurmuş diye bir söz var denemek lazım. Türkan Şoray'ın öyle bir filmi vardı beşik kertmesi olayı ile ilgiliydi sanırım küçücük çocuğu önce büyütüyor sonra evleniyormuydu,evlenemiyormuydu bilemem hatırlayamıyorum.
İyice sapıklaştım ben,çizgiyi aştım kopardım ipimi gidiyorum.
Hobarey.
Duvara çarpacağım az kaldı.

P.s;
D.Bey'e söylediğim bir cümle şu son iki saati gayet iyi özetliyor.
- Sofu çıktı lan bu. Hem sofu hem manyak. Tarikatıda vardır bunun. Sakin,sakin konuşuyor psikopat lan bu. Töbe yarabbim

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sübyanmı olcen kız bu yaşdan sonra

silentvocal dedi ki...

küçükken mi olmak gerekiyordu? vah,tüh kaçırdım