Ders-stüdyo-fal. Harika günler!!



Ders,çıkışta stüdyo sonra faaall...


Kahve falı. Aman yarabbim o ne bakıştı öyle. Hatun Herşeyi bir bir söyledi yahu.
Fala inanma falsızda kalma demişler ama çok garip hakkımda bir şey bilmemesine rağmen herşeyi anlattı inanılmaz şeyler söyledi..
Dilara'cığıma teşekkürler.
Güzeldi.. Bayıldım hatta itiraf ediyorum çıldırdım sevinçten..


Stüdyoda güzeldi özlemişim o buğulu ortamı ne zamandır havasını koklamıyordum ama bugün nefisti.


Sınavda harikuladeydi.
Tanrım,sanırım sonunda anlaşıyoruz..
Yazabilecek aslında öyle çok şeyler varki sayfalar yetmeyebilir ama tek kelime ile özetlemek gerekirse içim kıpır,kıpır..


Çok canlıyım,aşırı derecede..
Anne hatunlada konuştum daha gelmiyor uzun bir süre ama napalım artık.
Alıştık zaten babamla. Başladık yine gece geyiklerine.
Yemeğe yengem tarafından amcamlara davetliyim. Ha ha..
Birazdan çıkacağım ay nedir bu içimde ki kıpırtının manası. Yerimde duramıyorum bügün herkese neşe saçasım geliyor kahkaha atıyorum,oturduğum yerde duramıyorum..


Ders çıkışı Hakkı beyle şöyle bir mağazaları dolaştık. Gözüme enfes birşey kestirdim babacıktan yırtabilirsem almak durumundayım yarın.
Cıvıl,cıvıl..
Birde oje aldım. Hı yine ..
Deliriyorum bu harika renklere. Başka,başka,başka..
Hayat çok güzel değilmi..
Birde sen çok güzelsin. Ha ha..
Diyorum ya acayibim bugün..
Hı bu arada değinmeden geçemeyeceğim. Babam sabah anne hatunu arayıp beni şikayet etmiş.
Kahvaltı yapmıyor aç,aç gidiyor sigara kokuyor odası diye.
Yalan yahu külliyen yalan bir kere çıkmadan önce dlei gibi parfüm sıkıyorum odaya.


Hem sen kahvaltıyı hazırladın da benmi yapmadım babacık.
Dün için değil kastım bugünden.
Ay çok konuştum yine ben.


Sizi seviyorum!
Hoşçakalın..

P.s;

Kahve benim eserim. Deli kahve yaparım.

1 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

Bayılıyorum senin cıvıl cıvıl haline. Gerçekten neşe saçıyordun bugün görmedim sanma cimcik.
Pekde güzel olmuşsun bugün ojelerin kıyafetin topuklu çizmelerin vayt be dedim bizim cimcikte afet olmuş :D
Amca beylere gtte karnını doyur aç kediler gibi dolaişma etrafda :D