Aman Tanrım.!! Geri döndüm!!

Ben blues'dan kesinlikle kaydım.
Bugün stüdyoda köpek gibi tapping yaparken yakaladım kendimi.
Ardına birde sweep picking. Oha dedim hayvanım ben. Oha. Çıldırdım.Milletide çıldırttım. Hiç bu kadar enerji dolu hissetmemiştim kendimi.
Tapping olayını 2 sene önce keşfetmiştim kendimde,o sıralar elime elektroyu alıp bir köşeye çekilip deli gibi saatlerce,parmaklarım kasılana kadar denerdim. Sonra alıştı parmaklarım,kendini kaybetti. İki sevişken aşık gibi. Özüme döndüm,özümde bir hayvanım.
Deli gibi tapping yapabilen bir hayvan.
Hatta itiraf ediyorum 10 dakika öncede elektronun 19.ve 20. perdelerinde çıldırdım,deli gibi seviştim gitarla.
Yedik birbirmizi.
Parmaklarım iflas durumda evet.
Ama inanılmaz bir enerji bu.
Annem hep benim '' arenas metodlarıyla sufleler veren bir hatun'' olmamı istemiştir.
Fekat anne hayvanım ben.
Tapping yapmaya deli gibi aşık,yaptıktan sonra deli gibi enerjiye sahip olan hızımı alamayıp bişeyleri kırma parçalama isteği duyan bir mahluğum.
Ah seviyorum kendimi,seviyorum parmaklarımı,seviyorum kaydığım bütün perdeleri.

P.s;
Bugün stüdyodan çıkışta dinlemeye gelen bir arkadaş arkadaşıma yorum yapmış.
Hem bayıldım bu yoruma hem çok güldüm. Aynen şöyle.

'' oha lan,o kız insanmıydı? yakında brutalda yapar bak gör sen ''
Yok canım o kadar değil. Napıyım çok özlemişim ya..
Dayanamadım..

5 yorum:

Kurabiye tayfası dedi ki...

Dayanamadın değilmi. Tapping picking olaylarına kaydın yine o parmaklar nasıl çalışıyor öyle kız deli gibi takip edemiyorum :D:D:D:D
Pskopatsın zaten iyce deli bişey olcan başımıza

mdc dedi ki...

Tövbeüstünefırla

silentvocal dedi ki...

aha.
O nedir yevrum tövbeüstünefırla :D
Kim kiminle nerde :D

mdc dedi ki...

Sen,gitarla,bugün

silentvocal dedi ki...

Kırk yılda bir aşka geliyorum ondada aşırı derecede yoruluyorum. Ölü gibiyim.