Kısa bir akşam sefası.

Sigara almam gerekiyordu bugün ama üşengeçliğimden ve ondan dolayı bir türlü çıkmadım evden.
19,40 civarı D.Bey aradı inecekmisin diye. Olur dedim zaten sigara alacağım.
Sigara bahane muhabbet şahane ayağına indim.
D.Bey ile çıktık dışarı o beni sitenin çıkışında bekliyordu.
Gittik aldık sigaramızı,D.Bey çok cömert dondurma aldı ikimize.
Yiye,yiye geldik parka oturduk meyva suyu,sigara kısa sohbetler.
İlişkilerimiz.
3 günün kısa dedikodularını yaptık ve geldik evimize.
Seviyorum bu adamlarla oturup konuşmayı..
Bizim böcük yine gitmiş bugün yarın dönecekmiş.Göremedim bugün onu.
Gerçi dün gece onlar aşağıda ben camda konuşmuştuk biraz ama yetmez.
Zaten ben bu adamın üniversite olaylarını bir türlü kavrayamadım ya hadi hayırlısı.
Neyse seviyorum sizleri.

p.s;
Hala hastayım.

2 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

oh hatun gez dolaş eğlen tabi gece sana güzel

silentvocal dedi ki...

bana güzel tabi sanamı güzel olacak.