Omurilik.

Omur iliğim ol istedim.
Beni dimdik ayakta tut. Desteği ol ruhumun,uzvumun..
Korkma dedim kendime,korkular öyle çaresiz ki şimdi.
Sus dedim yine,sus dinle. Sustum dinledim kendimi öylece.
Oturdum aynı yerde saatlerce,hareketlerim kısıtlandı önce. Ses tonum değişti,büyüdüm mü sence?
Hayat dedi birisi neydi,insan geldi ve geçdi ne değişti?
İnsan dedim.
Doğar,büyür,saçmalar ve ölür..
Kaşlarını kaldırdı hangi evresindesin sen dedi. Saçmalıyorum dedim..
Ben bu sıralar sadece saçmalıyorum.
Ben dedi büyüyorum. Fakat hala aynı yaştayım. Zaman geçiyor büyüyorum ama ruhum askıda kaldı o yaşta..
O ben olmuştu,ben o olmuştum farkındasızlığın farkında.
Yani dedim..
Olmuyor,olmuyor istesemde..
Sarıldım omuzlarıma,sımsıkı güven duygusu aşılarcasına.
Güvendim kendime huzur doldu gözlerim,şimdi dedim..
Artık..
Rahatça ölebilirim..

1 yorum:

Ov3rlord dedi ki...

All about you....

PhanthomLord