Dadı-babam

Anne yok ya,babam dadılık yapıyor bana.
Hoş.
O beni kaldırıyor mutfağa gidiyor ardından ben yine gömülüyorum yatağa.
SOnra tekrar geliyor yine kaldırıyor zorla yüzümü yıkatıyor kahvaltı hazırlıyor yememi bekliyor.
Annem olsa sigara içmeden yemeyeceğimi bilir ama babayada diyemiyoruz ki
'' yahu ben bir sigara içeyimde öyle geleyim '' diye.
Cidden yamultur.
Karnım ağrıyor,miğdem bulanıyor yiyemiyorum bahanesine yatmaya çalışıyorum yok.
Süt koyuyor,çay koyuyor,meyva suyu koyuyor.
Tuhaflaşıyorum.
İyide baba hangisi benim?
Hepsi. Tek tek iç.
Oha!
Paran varmı diyor kusmak üzereyken ben var,var diyorum pekala diyor o zaman ben çıkayım diyorum iyi dersler diyor.
Apartmanda on saat söyleniyorum. Yedirdiklerine.
Akşam oluyor evde buluşuyoruz.
Sohbet ediyor benimle günümün nasıl geçtiğini soruyor.
'' Bok gibiydi aq bi bok anlamadım '' diyemiyorum. Güzeldi baba aynı işte diyorum.
Sonra yatma zamanı geliyor.
Korkarsan gece gel burada yat diyor. Annem evdeyken her iki günde bir yanlarında yattığımdan alışık benim varlığıma. Kocaman,hayvan kadarsın anne ile babanın yanında yatılırmı demeyin.
Onlara zaten ben iki gün veriyorum baş başa 3. gün yatıyorum yanlarında. euah.
Neyse baba yine teklifi sunuyor bana. Yok babacım diyorum uyurum ben odamda ölü gibiyim zaten.
Peki diyor fazla ders çalışıp beynini yorma.
Dadılık yapıyor babam bana,ama öyle sıcak öyle içten davranıyor ki kendimi anası tarafından terk edilmiş kedi yavrusu gibi hissediyorum.
Hem aneyin beni azarlayarak uyandırmasına alışığım ben.
Ne o öyle '' benay kalk yavrum uyan tatlı kızım'' Yok canım baba azarla beni ya ben öyle uyanabiliyorum!
Aha..
Çok tatlı bir dadı oldu babam. Bakalım yarın neler yapacağız. Gerçi amcamlara gideceğiz akşam yemeğine ama dedemsiz geçecek olan ilk perşembe yemeği olacak.
Gitmesem mi lan.
Yok ayıp olur. Evet kesinlikle.
Gideyim.
gittim.

Adios!

2 yorum:

mdc dedi ki...

Hayvansın :D 1 2 seneye evlenecen hala ananın babanın yanında yatıyorsun :D

silentvocal dedi ki...

:D ne be napıym alışkanlık olmuş evlenene kadar yatarım ben yanlarında :D:D amaç başka olm. Kardeş gelmesini önlüyoruz :D:D:D