Erkek Dediğin takım tutar!

Ben takım tutmuyorum diyen erkeklere acayip ötesi sinir oluyorum.
  1. Erkek dediğin takım tutar!
  2. Hemde takımının fanatiği olur!
  3. Maçlara gider !
  4. Tezahurat yapar!
  5. Gerekirse karşı takıma,hakeme ana,bacı söver! ( Tasvip etmiyoruz ama böyle şeylerde gerekebilir )
  6. Cebinde kombine bileti olur !
  7. Takımının marşlarını ezbere bilir !
  8. İmkanı varsa evinde futbola ait bir kanalı olur !

 
Erkek dediğin takım tutandır.
Ne len o öyle ben takım tutmuyorum,futbolu holiganlık olarak görüyorum diyen tipler!
Ajdar bile tutuyor yea!

 
P.s;
Ajdar hiç ölmeyecek,hep bu dünyada yaşayacak. Çünkü;
dünya malı,dünyada kalır.


  • SARIIIIIIIIIIIIIIII    YEŞİİİİİİİLLLLLL
  • OoOoOoOoOo   ŞAMPİYON!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hehehe ajdara güldüm espiriye evet haklısınız baağyan erkek dediğin takım tutar kadınd ediğin erkeğini destekler