Eywah Babam!

Bakın şimdi.. Saat 2.
Gece,gece aklıma birşey takıldı oturmuş düşünüyorum acaba şunla şunu birlikte giysem nasıl olur gibilerinden. dayanamıyorum üşenmeden giyiyorum. E diyorum altına şu olurmu sonra diyorum yok hayır topuklu çizmeler bence..
E diyorum böyle cıvıl cıvıl renklere hangi çanta takılmalı..
Onuda beğeniyorum.
Sadece nasıl durudklarını merak ettiğim için.. Odamda aynaya bakıyorum. Ya diyorum birde gizmonun odasında ki boy aynasından iyice bakayım.
Ok.
Ayağımda çizmeler,çantam aynaya doğru giderken,,,,,,
Koridorda BABABANIZLA karşılassaydınız??!!??!??

- Benaaayyyy!!!!
- Ohaaa şansımı s.... yok baba vallahi kaçmıyodum
- Benaaaaaaaay!!!!!!!

ya ama ama ama ya ama gerçekten masumum ya!!!!

2 yorum:

Kurabiye Tayfası dedi ki...

asdxadtcfvdscfvghbndvjcsdcvckjmkSDCVBHNSJKDCSADCVGbhnsKJZMXADCVBHNWJDMcwVBKJNDWD YUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GEBERDİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

silentvocal dedi ki...

İnşallah.